וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה אייזיק: "בזכות זה שנסענו לקרסניורסק, לקחנו את גביע המדינה"

16.2.2018 / 13:25

הבעלים של הפועל חולון חוגג את הזכייה בגביע המדינה, אך לא קופץ מעל הפופיק: "לא מסתכלים על היורוליג, לא מעניין אותי למי יש יותר ארוך". ומה לגבי גלן רייס? "לא יודע אם זה אפשרי להשאיר אותו"

קובי אליהו

לפני שנתיים עמדה הפועל חולון על סף שוקת שבורה. הבעלים והמנהל המקצועי דאז מיקי דורסמן ניהל מערכת יחסים לא תקינה עם המאמן דן שמיר, הקבוצה הייתה בתחתית הטבלה, והמלחמה שניהל במקביל דורסמן מול יתר חברי ההנהלה נראתה ככזאת שתוביל את הסגולים לליגה הלאומית. בשלב ההוא יצרו חברי ההנהלה קשר עם שלמה אייזיק, שהחזיק 33 אחוזים מהבעלות על המועדון, וביקשו ממנו לחבור אליהם כדי לקחת את השליטה. אייזיק הסכים, ובתום קיץ של מאבקים, הפועל חולון עברה לידיו.

אמש (חמישי) הוא היה חתן השמחה בחגיגות הזכייה בגביע של חולון. מנהל המתחם חיפש אותו פעם אחר פעם כדי שיבוא לברך את הקהל, וכשעשה זאת, גם בחר לשיר ביחד איתם. אחרי שנגמרה ההמולה, הוא התיישב לשיחה עם וואלה! ספורט,. "במבחן התוצאה האמנו, להגיד שתכננו לקחת את גביע המדינה? לא תכננו. להגיע לגמר הגביע זאת הייתה הצלחה, אבל היום היה בונוס ענק. אני חושב שמי שמסתכל ועוקב אחרינו, רואה את הדרך שבה אנחנו הולכים, בצורה מאוד צנועה, עם ניהול ברמה הכי גבוהה שקיים בטריטוריה הספורטיבית. אני חושב שיש לנו אנשים מצוינים במערכת שבסופו של דבר הם עושים את ההבדל ומאפשרים לדברים לקרות. גם התוצאות מגיעות עם זה".

נראה שאתה מקבל פה כמות אהבה מאוד גדולה.

"אני מרגיש אהבה והערכה, אני לא קם בבוקר כדי שאנשים יעריכו אותי אבל זה עושה לי סבבה לגמרי. אני עושה את מה שאני עושה קודם כל כי אני נהנה מזה. הדבר השני זה להגיע לתוצאה, לשים יעדים ולראות שאנחנו מתקדמים".

עוד בנושא:

קסם הפשטות: הניגודיות שהפכה את הפועל חולון לקבוצה מרגשת ומנצחת
דיאנדרה קיין: "דפקו אותנו. השופטים מרמים, כל משחק השיפוט מוטה"
"לא נעצור פה, כי אנחנו חולוניה": צפו בחגיגות של הפועל חולון
שכונת פאר: דן שמיר זרם עם השכונה ולקח גביע עם הפועל חולון

שלמה אייזיק הפועל חולון. ברני ארדוב
כמה שונה הכל נראה לפני שנתיים. אייזיק עם הגביע/ברני ארדוב

זה היה שבוע של רכבת הרים עבור חולון. רק ביום רביעי שעבר הודחה הקבוצה מליגת האלופות של פיב"א, אחרי קמפיין אירופי לא מוצלח. שמונה ימים לאחר מכן הם כבר חגגו תואר, ואייזיק בוחר לקשור בין האירועים. "לא עמדנו ביעד שהצבנו לעצמנו, אבל זאת ממש לא הייתה אכזבה. אמרתי את זה גם על הבמה, בזכות זה שנסענו לקרסניורסק, לקחנו את גביע המדינה. הקבוצה הזאת שיחקה 14 משחקים נוספים, הם מאומנים בצורה בלתי רגילה, מכירים אחד את השני, למדו להתמודד עם קבוצות אירופאיות מאוד משמעותיות ואתה רואה את התוצאה".

אתם תחזרו לאירופה? הרי זה מעמסה כלכלית לא פשוטה.

"אירופה מבחינתנו זה לא סטוץ, זאת הליכה לטווח ארוך. דווקא בנושא של אירופה אנחנו די מאוזנים. מאוזנים לגמרי".

יש לכם פוטנציאל גדול, יש על מה לדבר לכוון למפעלים גדולים יותר? יורוליג?

"היום הייתה הופעה מדהימה של הקהל. אנחנו לא מסתכלים על היורוליג, זה לא נראה לי בשלב הזה כמו משהו שאנחנו מסתכלים אליו. זה לשים יעד יותר מדי רחוק, יכול להכניס אותנו לסחרור כלכלי לא הגיוני וזה לא מעניין אותי למי יש יותר ארוך".

עוד באותו נושא

קסם הפשטות: הניגודיות שהפכה את הפועל חולון לקבוצה מרגשת ומנצחת

לכתבה המלאה
הפועל חולון שלומי הרוש. קובי אליהו
ותודה לאירופה/קובי אליהו

בדיוק כמו סוללת הזרים המוצלחת שעברה בחולון בעונה שעברה, ובעונה לפני כן, גם בקיץ שיבוא אחרי העונה הנוכחית צפויים הזרים הסגולים להשתדרג בצורה משמעותית, גם כלכלית וגם מקצועית. אייזיק דווקא מאמין שניתן לשנות דברים ולהשאיר כמה שחקנים, "אני מציע לדבר עם השחקנים הזרים במיוחד, ותשאל איפה היה להם הכיף הכי גדול לשחק עד עכשיו בקריירה. אחד הדברים שלמדתי במסע שעשינו באירופה זה מה קורה בקבוצות אחרות. הדשא אצל השכן לא יותר ירוק, ויש הרבה קבוצות באירופה שלא משלמות משכורות, אנחנו פועלים בצורה שפויה. לך תשאל את טו הולוואי והוא יכול לספר לך את זה".

זה ריאלי להשאיר שחקן כמו גלן רייס לעוד עונה?

"לא יודע עדיין אם זה אפשרי להשאיר פה את גלן רייס".

החתמתם שורה של ישראלים ברמה גבוהה מאוד. זה משהו שהוא חלק מהחזון שלכם?

"שרת הספורט אמרה לי היום: 'תקשיב, שמתי לב שאתם קבוצה חצי ישראלית ממש'. אז כל עוד זה יתאפשר לנו, נביא ונתחרה על הישראלים הכי טובים כמו שעשינו השנה".

גלן רייס ג'וניור, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
לא בטוח שיהיה אפשרי להשאירו. רייס ג'וניור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully