וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הגמר: מכבי תל אביב ביקשה להחליף את קול החולה, חולון סירבה

הצהובים, שרשמו את הגארד כאחד מחמשת הזרים לגמר הגביע, ביקשו מהיריבה לשנות את הרישום עקב מחלה, אך הוא שיחק. גם דיאנדרה קיין שותף במשחק למרות שנפצע באורח קל בתאונת דרכים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב והפועל חולון נפגשות הערב (חמישי) לגמר גביע המדינה בכדורסל. בסיומו של המשחק יעניק נשיא המדינה ראובן ריבלין את הגביע לג'ון דיברתולומאו או לשלומי הרוש. הפועל חולון מחפשת זכייה שנייה בגביע המדינה (הקודמת הייתה ב-2009), בעוד שמכבי תל אביב מחפשת את הגביע ה-45 בתולדות המועדון. וואלה! ספורט מלווה את הקבוצות כל הדרך עד הג'אמפ הראשון.

עוד בנושא
ספאחיה: "חשוב לנסות להגביל את רייס", שמיר: "יש חגיגה בעיר"
"גיא היה בשפל, אבל למד שיש חיים אחרי מכבי": גיא פניני מחכה לאקסית בגמר הגביע
ניסים אלפסי: "בושה וחרפה, שופט מתנהג בצורה אחת מול מכבי תל אביב ואחרת מול נהריה"

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החבישה על המרפק בעקבות התאונה שעבר. דיאנדרה קיין/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב נוריס קול. ברני ארדוב
לא חש טוב בלילה. נוריס קול/ברני ארדוב

20:50: והנה החמישיות:

מכבי תל אביב: ג'קסון, דיברתולומאו, קיין, תומאס, טיוס.

הפועל חולון: טו הולוואי, חנן קולמן, גיא פניני, גלן רייס ג'וניור, ג'ו אלכסנדר.

20:40: לאוהדי מכבי תל אביב שהיו מודאגים - נוריס קול עלה על הפרקט ומתחמם עם יתר השחקנים.

20:20: 40 דקות לשריקת הפתיחה של משחק, כרגע כ-2,000 צופים ביציעים.

20:10: לא מעט מאוהדי מכבי נמצאים עדיין מחוץ לאולם. כ-200 מאוהדים מכבי וכ-150 מאוהדי חולון נמצאים בתוך האולם ומעודדים את השחקנים.


19:47: שוק הספסרות בסביבת ההיכל בשיאו. מחיר לכרטיס ביציע מאחורי הסל, נכון לעכשיו: 200 שקלים. המשטרה דרשה, מאוהדי חולון להציג לה את התפאורה לפני הכנסתה לאולם, ולאחר ויכוח הוחלט להציג סקיצות על מנת לא לחשוף את העבודה.

19:43: מכבי תל אביב הודיעה: "נוריס קול לא חש בטוב במהלך כל הלילה והבוקר ושוחרר עקב כך מאימון הקליעות היום. דיאנדרה קיין עבר תאונת דרכים בדרכו לאימון הבוקר לאחר שרכב נכנס בו מאחור. כתוצאה מכך הוא נחבל במרפק. מייד כשהגיע לאימון יצרנו קשר עם האיגוד כדי לבדוק אם ניתן לעשות שינויים ברשימת הזרים. באיגוד אישרו, השיבו שניתן אך הוסיפו שיש לקבל את אישורה של חולון, שסירבה לפנייה שלנו".

גביע המדינה בכדורסל לפני גמר 2018. ברני ארדוב
מי תניף את הגביע בסיום הערב?/ברני ארדוב
קפטן הפועל חולון שלומי הרוש. ברני ארדוב
הרוש מתחמם לקראת הגמר/ברני ארדוב

19:15: התנועה להיכל זורמת בצורה טובה נכון לשעה זו. שוטרי התנועה כבר בצמתים, מכוונים את הקהל.

19:00: איגוד הכדורסל יחלק במשחק 11,000 דגלוני ישראל ויבקש מהקהל לנופף בהם עם כניסת נשיא המדינה מר ראובן ריבלין בדקות שלפני המשחק. שני חוגי האוהדים של הקבוצות קיבלו אישור להעלות ליציע דגלי פריסה.

18:30: שתי הקבוצות נפגשו בעבר ארבע פעמים בגמר גביע המדינה. בשנת 1959 ניצחה מכבי תל אביב 47:53, כשרלף קליין מוביל את קלעיה עם 16 נקודות. שנתיים לאחר מכן ניצחה מכבי בקלות 46:74, כשקליין מצטיין שוב עם 27 נקודות. הגמר הבא נערך בשנת 1986, מכבי תל אביב ניצחה במשחק צמוד את חולון המוכשרת 86:90, קווין מגי בלט עם 26 נקודות והמפגש האחרון ביניהן במעמד הגמר נערך ב-1991, כשגם אז ניצחה מכבי 90:100 בזכות 32 נקודות של דורון ג'מצ'י.

18:25: דרמה גדולה התרחשה היום לפני משחק גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב להפועל חולון. הצהובים גילו הבוקר כי הגארד נוריס קול סובל מחום גבוה ומתסמיני שפעת ופנו במיידי להפועל חולון כדי להחליפו באחד משני השחקנים שלא נרשמו להתמודדות. בחולון סרבו לעשות כך, מאחר וזה נוגד את תקנון איגוד הכדורסל. בשעות הצהריים עבר הגארד דיאנדרה קיין, שגם כן רשום למשחק, תאונת דרכים קלה, ונפגע בידו. קיין צפוי לעלות עם זריקה למשחק, ואילו קול יגיע ליד אליהו, ייבדק על ידי רופא מכבי תל אביב ויוחלט האם יוכל להשתתף בהתמודדות או לא, כשההערכות כרגע הן לא חד משמעיות.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. ברני ארדוב
יובל זוסמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully