וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים אלפסי: "בושה וחרפה, שופט מתנהג בצורה אחת מול מכבי תל אביב ואחרת מול נהריה"

14.2.2018 / 14:40

יו"ר עירוני נהריה, שהורחק לתקופה ממושכת מהמגרשים אחרי תקרית עם גילי כהן ב-2016, זועם: "אני יוצא למלחמה. ספאחיה עומד ומקלל והם לא שמעו. אם זאת הייתה קבוצה קטנה, היחס היה אחר"

one

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, בוחן אפשרות להעמיד לדין את מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה שהורחק במשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי אשדוד. זאת תוך שהמאמן שולח מילים קשות לעבר השופטים. בצילומי הטלוויזיה נראה כי ספאחיה אומר לעבר השופטים "פאקינג פאול" ו-"פאק יו", לכיוונו של השופט גילי כהן, שלטענתו לא שמע את הדברים ושמע רק מילים בקרואטית שיצאו מפיו של השופט. כהן והשופטים הנוספים בחצי הגמר אף לא ציינו את הקללות של ספאחיה בדו"ח השיפוט.

הבוקר (רביעי) שמע יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי שהשופטים לא ציינו את הדברים בדו"ח וזעם. אלפסי, ביחד עם מאמן הקבוצה אריק אלפסי, הורחקו במשחק האחרון של רבע גמר הפלייאוף 2016 נגד הפועל אילת, בדקות הסיום של המשחק, כשהם באים בטענות ונכנסים לפרקט לכיוונו של אותו גילי כהן. השניים עמדו לדין באיגיד הכדורסל, נקנסו והיו"ר אף הורחק לתקופה של ארבעה חודשים מהמגרשים.

"זה בושה וחרפה להתנהלות הזאת, מה שאני זועק לשמיים, ואף אחד לא רוצה לשמוע", סיפר היום אלפסי לוואלה! ספורט. היו"ר מנהל מלחמה ארוכה עם איגוד השופטים ודורש
ממנהלת הליגה לנסות ולהעביר את השליטה בשופטים לידיה, "פעם אחר פעם זה קורה ולא יכול להיות שאיגוד השופטים מתנהל ככה, ומדובר באותו שופט ובא מתנהג בצורה שונה מול שתי קבוצות. מול מכבי תל אביב בצורה אחת ונהריה בצורה אחרת. אריק אלפסי קיבל קנס ואני קיבלתי קנס והרחקה לשלושה חודשים. ספאחיה עומד ומקלל, והם לא שמעו. באיגוד הכדורסל לא ראו בטלוויזיה וגם באיגוד השופטים. אם הייתה קבוצה קטנה, לא היו שותקים, אני מבטיח לך שגם התקשורת לא הייתה שותקת. גם התקשורת משתפת פעולה כי זה מכבי תל אביב, הקבוצה של המדינה, אני אומר את זה בכאב, זה התנהלות שערורייתית. אני אמשיך להלחם, אני מאמין במה שאני עושה והצדק ייצא לאור".

עוד בנושא
מכבי ראשון לציון: מארק טולפסן שבר את היד וייעדר כחודשיים
הפועל חולון: קורי וולדן נותח וייעדר בין חודש לחודש וחצי
גמר גביע המדינה: אוהדי חולון חיסלו את הכרטיסים תוך שבע שעות

ניסים אלפסי, יו"ר עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
"שלחתי הודעות לכל העולם". ניסים אלפסי/אדריאן הרבשטיין

אלפסי החל בהתכתבויות עם גורמים שונים, ולדבריו יעלה הילוך מחר עם מכתבים רשמיים: "החלטתי להלחם בזה מלחמת חורמה. שלחתי מהבוקר, החל מהשרה מירי רגב, ודרך המנכ"ל שלה, חברי הנהלת איגוד הכדורסל, איגוד השופטים ומנהלת הליגה. התכתבתי עם כל העולם. אני מחר אוציא מכתבים. שלחתי לכל העולם הודעות. עיני לא צרה במכבי תל אביב ולא רוצה שיפגעו בהם או במאמן שלה, לא יכול להיות שבקבוצה קטנה צולבים לה את הצורה, ובקבוצה גדולה כולם ממלאים את פיהם מים. אני לא אוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully