וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע המדינה: אוהדי חולון חיסלו את הכרטיסים תוך שבע שעות

13.2.2018 / 21:07

4,200 סגולים רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם לקראת המשחק: "מדובר בהיסטוריה שטרם חווינו עד היום". במכבי תל אביב מעריכים כי יסיימו את המכסה שהוקצתה להם עד רביעי

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
"הדרישה לכרטיסים גדולה מאוד". אוהדי חולון/ברני ארדוב

שבע שעות מרגע פתיחת המכירה הבוקר (שלישי) סיימה הפועל חולון למכור את כל מכסת 4,200 הכרטיסים שהוקצו לה למשחק גמר גביע המדינה מחרותיים נגד מכבי תל אביב. בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב: "מבחינתנו זאת היסטוריה שטרם חווינו עד היום, ונציין שהדרישה לכרטיסים גדולה מאוד". חולון קיבלה מספר כרטיסים זהה לזה שקיבלה מכבי תל אביב, שם העריכו כי כל הכרטיסים יימכרו עד מחר.

מחר בשעות אחר הצהריים תעלה חולון ראשונה לפרקט ביד אליהו לאימון המסכם, כשאחריו תעלה יריבתה בגמר, ובסיום שני האימונים תיערך מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפות המאמנים נבן ספאחיה ודן שמיר ושני הקפטנים ג'ון דיברתולומיאו ושלומי הרוש, כשאחד מהם יניף לראשונה בקריירה את גביע המדינה.

עוד בנושא
"השחקנים אוהבים את מודי, אבל הוא לא מתאים להוביל את ירושלים"
בעקבות תלונות אוהדים: מופע ריקוד שנוי במחלוקת לא יוצג בגמר הגביע
סגירת המעגל של פניני, הקאמבק של שמיר: הסיפורים מאחורי עליית הפועל חולון לגמר הגביע

שחקני הפועל חולון חנן קולמן, שלומי הרוש חוגגים. ברני ארדוב
יניף לראשונה את הגביע. שלומי הרוש/ברני ארדוב

שתי הקבוצות נפגשו בעבר ארבע פעמים בגמר גביע המדינה. בשנת 1959 ניצחה מכבי תל אביב 47:53, כשרלף קליין מוביל את קלעיה עם 16 נקודות. שנתיים לאחר מכן ניצחה מכבי בקלות 46:74, כשקליין מצטיין שוב עם 27 נקודות. הגמר הבא נערך בשנת 1986, מכבי תל אביב ניצחה במשחק צמוד את חולון המוכשרת 86:90, קווין מגי בלט עם 26 נקודות והמפגש האחרון ביניהן במעמד הגמר נערך ב-1991, כשגם אז ניצחה מכבי 90:100 בזכות 32 נקודות של דורון ג'מצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully