וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "היה לנו מזל מול עכו, לא רוצה שנסתמך על מזל"

מכבי תל אביב תפגוש את רעננה (ש', 16:00, ספורט4), מאמנה לא מרוצה משעת המשחק: "אין לנו מה להתלונן, אבל זה מקשה עלינו". ראיקוביץ': "אם אשחק פה טוב אולי אהיה שוער ראשון במונדיאל"

מערכת וואלה!

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, הפעם לקראת המשחק מול הפועל רעננה שיפתח את המחזור ה-23 בשבת (16:00, ספורט 1). אחרי ששמרו על המומנטום מהניצחון על הפועל באר שבע עם ניצחון 0:2 בעכו ששמר אותם במקום הראשון, הצהובים ינסו לשמור על הפסגה מול הקבוצה המתאוששת מהשרון, שבוע לפני המשחק המסקרן מול הפועל חיפה.

"הליגה הזו מוכיחה שקשה לנצח נגד כולן, לא משנה כמה נקודות יש לך, לכל קבוצה יש את המטרות שלה להילחם עליהן", אמר קרויף, "בחודשים האחרונים כל הקבוצות סובלות כדי לנצח. יש משחקים מאוד קשים בלי קשר לטבלה, כל משחק הוא קרב חדש עם קושי חדש. אנחנו צריכים להתחיל את כל המשחקים בצורה אינסטנסיבית, להסתכל רק על עצמנו לא על היריב, ואני חושב שבמשחק האחרון היה לנו מזל שהשגנו שלוש נקודות. אני רוצה שלא נסתמך על מזל, אלא לנצח כי היינו מוכנים.

"הקושי הופך את הליגה למעניינת יותר. מה שרלבנטי זה המשחק הבא, ולא מה שקרה לפני שנתיים או שלוש. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום. צריך לוודא שאנחנו מוכנים. לא רק פה מצטמצמים הפערים. במשחק האחרון שלנו - אם לא היינו בועטים לקורה בחמש הדקות הראשונות אלא מבקיעים, המשחק היה אחרת. כשלא מבקיעים הקושי עולה כי היריב צובר ביטחון ותקווה. זה חלק הממשחק ואנחנו צריכים לוודא שאנחנו שמים את העבר מאחור ומביטים קדימה. צריך להמשיך להגן טוב, להבקיע, לנסות להיות אנרגטיים ודומיננטיים, לשלוט במשחק. צריך פשוט לנצח"

עוד בנושא

היעד המרכזי של מכבי תל אביב לעונה הבאה: טאלב טואטחה
מנחם קורצקי מוכן למכבי תל אביב: "עם קצת מזל אולי ננצח"
קרויף אחרי ה-0:2 בעכו: "זה היה תמרור אזהרה"

מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
רוצה לשמור על הפסגה. ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

המלחמה על ההרכב: "כל החלוצים שלנו והקשרים ההתקפים כובשים, וזה חשוב לנו. לא משנה מי מבקיע. נראה איך נשחק בשבת. הפצועים? נראה לגבי זה, אנחנו יודעים שאנחנו זקוקים לכולם. יש לנו סגל קטן אז אנחנו צריכים את כולם כשירים, אבל צריך גם להיות אחראיים ולהחזיר אותם בזמן".

על השופטים: "לכל מי שנמצא על המגרש יש החלטות טובות ורעות, זה חלק מהכדורגל וצריך להיות מודעים לזה. יש קשר בין השחקנים, השופטים והמאמן ואפשר לשאול שאלות, אני חושב שזו הדרך הכי טובה כי כולם טועים. נגד באר שבע הכדור עבר את הקו והם היו צריכים לראות את זה, אבל זה קורה. יש צד אנושי לכל זה. כשאני הייתי שחקן, אהבתי שהשופט הכיר את השם הפרטי שלי, ושיכולתי לברר איתו בכבוד מה קרה".

על שעת המשחק המוקדמת: "אני יכול כמאמן לשים את השחקנים במקומות הנכונים, אבל על זה אין לי שליטה. בכל שבוע קבוצות אחרות צריכות לשחק כך. בפעם האחרונה ששיחקנו בשעה הזו, אין תירוץ להתלונן על כך, כי גם התאמנו בשעות האלה - אבל זה הקשה עלינו. זה משהו בהלך הרוח שלך, שאתה צריך להיות מוכן בארבע אחר הצהריים. מקווה שכל הקבוצות ישחקו ב-16:00".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שוער מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ'. קובי אליהו
פרדראג ראיקוביץ'/קובי אליהו

פרדראג ראיקוביץ': "אני עושה כמיטב יכולתי. ידענו שאנחנו צריכים לנצח את עכו אחרי באר שבע. הוכחנו אופי בעשרים הדקות האחרונות, אני הרגשתי טוב כי שמרתי על רשת נקייה והצלחתי לעזור לקבוצה שלי. הוכחנו שבמערך הזה אנחנו סופגים פחות, צריכים להמשיך להיות ממוקדים ולעשות מה שג'ורדי מבקש. מונדיאל? אני רוצה לזכות באליפות בישראל, אחר כך אלחם על מקומי כשוער ראשון של סרביה. אם אשחק טוב זה ישפר את הסיכויים שלי. העתיד שלי הוא פה כרגע, אחרי המונדיאל נראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully