וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "לא היינו מחויבים ואינטנסיביים. זה היה תמרור אזהרה"

11.2.2018 / 22:15

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את היכולת ב-0:2 על עכו, אך שמח מהתוצאה והחמיא לעטר: "אנחנו תמיד משתמשים בו ברגעי לחץ". מיכה: "משחק שצריך לנצח כדי לזכות באליפות". טוויזר: "אפשר להישאר"

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
בשיניים, אבל בפסגה. ג'ורדי קרויף/אדריאן הרבשטיין

זה ממש לא הלך בקלות, אבל אחרי דקות ארוכות של לחץ ומספר החלטות שיפוט מעוררות מחלוקת מצידו של זיו אדלר, מכבי תל אביב שבה הערב (ראשון) למקום הראשון בליגה אחרי 0:2 על הפועל עכו. אלירן עטר כבש מול היריבה המועדפת עליו (עשרה שערים ב-11 משחקים מול עכו) אחרי שבעיטה של ניק בלקמן נהדפה, והאחרון הכפיל בפנדל. עוד לפני כן, בלקמן קיבל שריקה לפנדל אך היא בוטלה לאחר התערבות של הקוון, וברק יצחקי הורחק. פרדראג ראיקוביץ' הציל את הצהובים מספר פעמים, בעיקר מול איומים מצד בן אז'ובל, ועזר להם להשיג משחק 14 ברציפות ללא הפסד.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני חושב שהתצוגה שלנו במחצית הראשונה הייתה חלשה. עכו הפעילה עלינו לחץ. במחצית השנייה היינו זקוקים לאופי כשהכל היה קשה, היינו צריכים להבין שאנחנו חייבים את הנקודות. בסופו של דבר זו תוצאה טובה ושלוש נקודות חשובות מאוד. היכולת פחות טובה, אבל לפחות השגנו שלוש נקודות.

על המערך בו פתח, ועל מה לא עבד: "טל בן חיים שיחק בתפקיד שונה ממה שהוא רגיל, וגם מיכה היה צריך לעשות התאמות. בכל מקרה, אנחנו צריכים לפתוח את המשחקים האלה טובים יותר ומרוכזים יותר, להילחם כמו שצריך. היום הייתה תמרור אזהרה, הבנו שאנחנו חייבים להילחם מול כל קבוצה".

על המאבק מול באר שבע: "אנחנו לא צריכים להסתכל על קבוצות אחרות, אלא להתרכז בעצמנו ולנסות להראות בכל רגע את הדומיננטיות שלנו. היום לא הייתה לנו את האינטנסיביות והמחויבות שהייתה בשלושת השבועות האחרונים".

על אלירן עטר: "אנחנו משתמשים באלירן ברגעים שאנחנו צריכים לצאת מלחץ, ואני שמח מאוד עבורו וגם עבור האחרים".

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל עכו בחוץ
ליגת העל: מכבי נתניה ובני סכנין נפרדו ב-1:1 דרמטי
הפועל באר שבע - מ.ס. אשדוד: בכר תרגל מערך יהלום, קינדה חוזר (שני, 21:00, ערוץ 5)

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי תל אביב חוגגים בסיום/אדריאן הרבשטיין

דור מיכה הוסיף: ""אני חושב שזה היה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו לאחרונה, הכול הלך קשה מהתחלה. היה משחק סגור ולא הצלחנו לייצר מצבים מסוכנים, אבל אם אנחנו רוצים להיות אלופים אז צריך לנצח במשחקים כאלה. הם עשו הכנה טובה וסגרו אותנו כמו שצריך, אני שמח שהראינו אופי וגם בעשרה שחקנים הצלחנו לנצח. אנחנו בסיבוב הזה קבוצה הרבה יותר חזקה בראש, וזה הכי חשוב. במשחקים כאלה היינו אולי מתייאשים בעבר, קצת רכים, עכשיו מאמינים גם בעשרה שחקנים שאפשר לעשות את זה. צריך לנצח כל הזמן, לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות, ולא רק בגלל באר שבע. יש גם את בית"ר, צריך לצבור כמה שיותר נקודות עד הפלייאוף".

מנגד, מאמן המפסידה איציק טוויזר ניסה לשמור על אופטימיות בסיום: "אין ספק שמרגישים מאוכזבים. הגענו להרבה מצבים, כשאתה לא מבקיע נגדם אתה סופג. צריך להיות מעודדים, מכבי תל אביב קבוצה הרבה יותר איכותית מאיתנו, הליגה שלנו היא כבר בשבוע הבא נגד אשדוד, זה משחק עונה. החבר'ה רצו ונלחמו, לא כבשנו ונענשנו. אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו מאמינים שעוד אפשר לעשות את זה, הדרך עוד ארוכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully