וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "עם אמונה וקצת מזל, אולי נצליח לנצח את מכבי תל אביב"

הפועל רעננה תתארח אצל מוליכת הטבלה (שבת, 16:00), המאמן הצהיר: "נבוא עם הרבה ביטחון, אנחנו מתכוננים כמו שצריך". רועי שוקרני: "באים על מנת להוציא נקודות מהמשחק הזה"

מערכת וואלה!

הפועל רעננה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. בקבוצה מהשרון יודעים שמשחק חוץ נגד המוליכה הוא אחד מהקשים שיש בליגה וחולמים עם סנסציה.

המאמן מנחם קורצקי אמר: "אחרי המשחק נגד הפועל חיפה דיברנו עם השחקנים על הדברים היותר טובים שהיו במשחק, במיוחד במחצית הראשונה שהייתה כמעט מושלמת. במחצית השנייה ידענו לשמור על התוצאה לאחר שספגנו את שער השוויון. הקבוצה עמדה כמו שצריך והייתה מחויבת וזה מאוד משמח אותי".

קורצקי הוסיף: "אנחנו יודעים שמכבי תל אביב היא קבוצה חזקה שמאומנת היטב עם הרבה אופציות גם מהספסל וגם משחקנים שנמצאים בהרכב. אנחנו מתכוננים אליה כמו שצריך וצפוי לנו משחק קשה, אבל נבוא עם הרבה ביטחון, אמונה ואולי עם קצת מזל נצליח לנצח".

רועי שוקרני לקראת המשחק מול מכבי תל אביב: "אחרי האכזבה בתיקו מול הפועל חיפה התאמנו מאוד חזק וממוקד השבוע לקראת המשחק שיש לנו מול מכבי תל אביב. אנחנו יודעים שמדובר באחת הקבוצות הטובות בארץ ומול הקהל הביתי שלה אבל אנחנו לחלוטין לא מוותרים ובאים על מנת להוציא נקודות מהמשחק הזה. עבורנו כל משחק עד סוף העונה הוא מלחמת עולם וככה אנחנו מתייחסים לזה".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
רוצה מחויבות כמו בשבוע שעבר. קורצקי/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully