וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד המרכזי של מכבי תל אביב לעונה הבאה: טאלב טואטחה

12.2.2018 / 7:02

בקרית שלום רוצים לסגור עם המגן המיובש של פרנקפורט עוד לפני שהעונה תסתיים ומעדיפים אותו על פני דוידזאדה. קרויף משועשע מיצחקי "האלים" ומעטר "הצייד", וגם: בקבוצה מודים - זו לא קבוצה שתתן הצגות

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

1. טואטחה יעד מרכזי לעונה הבאה

טאלב טואטחה הוא אחד היעדים המשמעותיים של מכבי תל אביב לקראת העונה הבאה. בקרית שלום החליטו ללכת על המגן השמאלי וינסו לצרף אותו מאיינטרכט פרנקפורט לעונה הבאה. ההעדפה תהיה להשאלה עם אופציה לרכישת הכרטיס, אבל גם אם יצטרכו במכבי תל אביב להכניס את היד לכיס כבר בקיץ ולרכוש את כרטיסו של השחקן, ילכו על המהלך כדי לחזק את הכנף השמאלית של הקבוצה. טואטחה כבר לא נספר בגרמניה.

במשחקים האחרונים הוא אפילו לא בסגל ובקבוצה הגרמנית מעדיפים אפילו את המגן הימני במקומו על משבצת המגן השמאלי. במידה שהדברים לא יבשילו לכדי עסקה ישאירו במכבי תל אביב את אופציית המשך ההתקשרות עם אופיר דוידזאדה לו היו כמה משחקים טובים העונה, בעיקר בתחילת הדרך, אבל המטרה היא להביא את טואטחה ולנסות לסגור זאת עוד בטרם העונה תסתיים.

עוד בנושא

ב-10 שחקנים: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל עכו וחזרה לפסגה
ג'ורדי קרויף: "לא היינו מחויבים ואינטנסיביים. זה היה תמרור אזהרה"
הילד של כולנו מתחיל להפוך לגבר: מיכה צריך להשתלט על מכבי ת"א

שחקן איינטרכט פרנקפורט טאלב טואטחה. GettyImages
מועדף על פני דוידזאדה. טואטחה/GettyImages

2. במכבי מודים: אין לנו קבוצה להצגות כדורגל

דוידזאדה לא היה היחיד שרשם משחק מאוד חלש אתמול. כמעט שאי אפשר להצביע על שחקן אחד במכבי תל אביב שנתן אמש משחק סביר בעכו. בדרך חזרה לתל אביב התחושה בקרב השחקנים היתה שהם נהנו משלוש נקודות למרות שלהפועל עכו היו הרבה הזדמנויות להביך את מכבי תל אביב ולכבוש. "מכבי תל אביב לא תיתן הצגות העונה ומי שחושב שמשהו ישתנה, משלה את עצמו", אמרו בקבוצה. "זו עונה שבסופו של דבר האלופה תיקבע בה על פי זו שתעשה פחות טעויות. אין שום קבוצה שמבריקה ולכן הפער הוא כזה קטן בצמרת". אחרי הניצחון במשחק העונה בשבוע שעבר היה די ברור שמכבי תל אביב שוב תלך אחורה ותיראה רע, אלא שגם ג'ורדי קרויף הופתע מהיכולת החלשה של השחקנים. "המזל הוא שידענו לקחת את הנקודות. נגד בני יהודה לפני שבועיים שיחקנו יותר טוב ואיבדנו שתי נקודות יקרות. אין שום דבר טוב שעשינו הערב מלבד שלוש הנקודות שלקחנו", סיכם אמש אחד משחקני מכבי תל אביב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אדריאן הרבשטיין
גם במכבי תל אביב מודים: זו לא קבוצה שתתן הצגות/אדריאן הרבשטיין

3. קרויף: "יצחקי אלים. צריך לשבת 10 שנים בכלא"

"ראיקוביץ' הציל אותנו והשאיר אותנו במשחק וזה אומר הכל על ההופעה שלנו", אמר קרויף בסיום המשחק. "רק אחרי שנשארנו בעשרה שחקנים הבנו את המצב שלנו והיה לנו אופי מספיק חזק כדי לנצח את המשחק הזה. זה חשוב לנצח משחקים בהם אנחנו לא משחקים טוב. הדבר הטוב היחיד שהיה לנו הערב זה אופי. כל אחד נתן יותר כשנשארנו בעשרה שחקנים". כשקרויף נשאל על ידי התקשורת כיצד זה שפעם שנייה ברציפות שחקן של מכבי תל אביב מורחק בכרטיס אדום, הוא השיב: "אתם באמת חושבים שברק יצחקי שחקן אלים? בפעם הראשונה הערב גרמתם לי לצחוק. מהרגע שהגענו לעכו, לא צחקתי כך. ברק יצחקי הוא שחקן אלים מאוד שראוי לשבת בכלא לעשר שנים", אמר קרויף בציניות.

קרויף גם התייחס לאלירן עטר ששוב כבש אתמול כמו במשחק העונה. "יש לאלירן עטר חיבור מאוד חזק עם מכבי תל אביב ועם אוהדי הקבוצה. גם כשהוא כועס הוא יעלה למגרש וייתן את הכל עבור הקבוצה. הוא יודע כמה הוא חשוב לנו. הוא עוזר לנו הרבה. לאלירן יש אופי של צייד".

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הצחקתם את ג'ורדי. יצחקי אחרי ההרחקה/אדריאן הרבשטיין

4. בלקמן דווקא מבסוט

"אמרתי לראיקו שהוא הציל לנו את המשחק", סיפר ניק בלקמן בסיום המשחק. "היינו בחדר ההלבשה ואמרתי לו שבדקות שלא היינו במגרש, הוא היה שם ושמר עלינו. זה הכוח שלנו שיש לנו שחקנים טובים בכל עמדה שיכולים להופיע בכל משחק ולסייע לנו לנצח. טל בן חיים חזר היום אחרי הרבה זמן שהוא לא שיחק ונתן הופעה טובה בהגנה. אלירן עטר עושה שערים מאוד חשובים לקבוצה. יש למכבי תל אביב הרבה כוח בקבוצה ואני מקווה שזה יסתיים בצורה הכי טובה עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully