וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "יש לנו בעיות עם הבעלים של פנאתינייקוס, לא נסבול עלבונות"

מזכ"ל היורוליג הגיב בחריפות לאיום של בעלי אלופת יוון דימיטריס יאנקופולוס לפרוש מהמפעל בשל עונש הרחקה שנגזר עליו. ברתומאו: "לקבוצה שלא מכבדת את ערכי הספורט אין מקום ביורוליג"

ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג. ברני ארדוב
"פנאתינייקוס זקוקה ליורוליג". ברתומאו/ברני ארדוב

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו הגיב בחריפות לאיומים של נשיא פנאתינייקוס דימיטריס יאנקופולוס לפרוש מהיורוליג. יאנקופולוס מאיים לפרוש מהמפעל לאחר שבית הדין של היורוליג הרחיק אותו לשנה מכל פעילות בשל התבטאויות נגד השופטים בטוויטר. לאחר ההחלטה הכריז נשיא פנא כי יערוך משאל בין אוהדי הקבוצה בשאלה האם לפרוש מהיורוליג.

בהתייחס לנושא אמר ברתומאו: "זה מצב לא שגרתי ולא מובן. כלל לא ברור מי אמור להשתתף במשאל הזה. ראשית, היורוליג זקוקה לפנאתינייקוס, שנית הקבוצה זקוקה ליורוליג ושלישית אנחנו לא יכולים לקבל עלבונות לעבר היורוליג כארגון. אין לנו שום סובלנות לשום התנהגות לא מכבדת כלפי אוהדים, מאמנים ומנהלים".

עוד בנושא
פנאתינייקוס מאיימת לפרוש מהיורוליג: "האוהדים יכריעו בהצבעה"
נבן ספאחיה: "חייבים להתעלות בהגנה", פשיץ' יתמנה למאמן ברצלונה
המסע האירופי תם: הפועל חולון הפסידה לאולדנבורג והודחה מליגת האלופות

דימיטריס ג'יאנקופולוס נשיא פנאתינייקוס. GettyImages
יערוך את המשאל? דימיטריס יאנקופולוס/GettyImages

ברתומאו המשיך ואמר: "פנאתינייקוס היא אחת הקבוצות המצליחות בתולדות הכדורסל האירופי אבל יש לנו בעיות עם הבעלים שלה. עם זאת אני מאמין שנוכל להחזיר את מערכת היחסים בינינו למצב תקין". מזכ"ל היורוליג סיכם: "אם קבוצה רוצה להישאר במפעל היא חייבת לייצר אווירה שמתאימה לערכי הספורט. הקבוצה חייבת לכבד ערכים אלו ואם היא לא יכולה לעשות את זה אין לה מקום בארגון שלנו".

אלופת יוון תארח הערב (חמישי) את באסקוניה הספרדית במחזור ה-22 של היורוליג. פנאתינייקוס נהנית מעונה טובה מאוד עד כה במפעל והיא חולקת את מקומות 4-6 יחד עם ריאל מדריד וז'לגיריס עם מאזן של 8:13, כשרק לצסק"א, פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס יש מאזן טוב יותר. אגב, פרישה אפשרית של פאו עשויה לפנות מקום נוסף בפלייאוף וזה עשוי לעבוד לטובתה של מכבי תל אביב אם וכאשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully