וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס מאיימת לפרוש מהיורוליג: "האוהדים יכריעו בהצבעה"

אלופת יוון זועמת על ההרחקה לשנה של הנשיא יאנקופולוס שהרחיק לכת והודיע: "אם האוהדים יצביעו בעד הישארות ביורוליג, לי לא יהיה מקום בקבוצה". בחמישי (21:15) תארח פאו את באסקוניה

דימיטריס ג'יאנקופולוס נשיא פנאתינייקוס. GettyImages
יממש את איומו? יאנקופולוס/GettyImages

ההחלטה של בית הדין של היורוליג להרחיק את נשיא פנאתינייקוס דימיטריס יאנקופולוס לשנה שלמה מהמפעל ממש לא עברה בשקט אצל האימפרייה היוונית. אחרי שיאנקופולוס עצמו כתב מכתב ארוך ובוא הוא תקף את ראשי המפעל על התנהלותו, היום (רביעי) המועדון הלך עוד צעד קדימה והודיע כי אוהדי הקבוצה יחליטו האם הקבוצה תישאר ביורוליג או שתחרים את המפעל.

אבל זה לא הכול. אנקופולוס הצהיר גם שאם האוהדים יחליטו להישאר במפעל, אז "לו לא יהיה מקום במועדון הזה". משמע - או שהקבוצה תחרים את היורוליג או שהנשיא הצבעוני יתפטר וזו רעידת אדמה של ממש.

אלופת יוון תארח כבר מחר את באסקוניה הספרדית וברור שעד אז ההצבעה לא תסתיים והמשחק יתקיים כסדרו, אך ייתכן מאוד שזה יהיה משחקה האחרון של הקבוצה במפעל העונה, או לחילופין משחקו האחרון של יאנקופולוס. פנאתינייקוס נהנית מעונה טובה מאוד עד כה במפעל והיא חולקת את מקומות 4-6 יחד עם ריאל מדריד וז'לגיריס עם מאזן של 8:13, כשרק לצסק"א, פנרבחצ'ה ואולימפיאקוס יש מאזן טוב יותר. אגב, פרישה אפשרית של פאו עשויה לפנות מקום נוסף בפלייאוף וזה עשוי לעבוד לטובתה של מכבי תל אביב אם וכאשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully