וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "חייבים להתעלות בהגנה", פשיץ' יתמנה למאמן ברצלונה

7.2.2018 / 23:50

מכבי תל אביב מתכוננת למפגש עם הקטלאנים בחמישי (21:05, ערוץ 10), ספאחיה התייחס לחילופי המאמנים אצל היריבה המקרטעת: "עלול לעבוד לרעתנו". דיווח: הסרבי בן ה-68 יחליף את אלונסו

one

אחרי ההפסד הצורם לז'לגיריס קובנה במחזור היורוליג הקודם, מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה לקראת הקרב שמצפה לה ביום חמישי (21:05, ערוץ 10) ביד אליהו מול ברצלונה. הצהובים התאוששו מההפסד מול קבוצתו של שאראס עם ניצחון קליל על ראשון לציון בליגה, אך מנגד מגיעה קבוצה פצועה וחבולה שמגיעה אחרי זעזוע גדול. סיטו אלונסו פוטר מתפקידו בעקבות רצף התוצאות המאכזבות והתבוסה המחפירה מול באסקוניה וביום חמישי יעמוד על הקווים אלפרד יולבה מאמן קבוצת המילואים.

נבן ספאחיה אמר במסע"ת לקראת המשחק: "יהיה משחק קשה מאוד למרות שהתוצאות של ברצלונה לא מראות את הפוטנציאל האמיתי שלהם. יש לבארסה סגל מעולה ואנחנו יודעים שהם יכולים לשחק טוב מאוד. יש להם מאמן חדש, אבל הם מקום שני בליגה שלהם והם מגיעים לכאן כשאין להם מה להפסיד".

על העובדה שברצלונה תגיע אחרי פיטורי מאמן, אמר ספאחיה: "לפעמים יש לזה השפעה טובה על השחקנים, ולפעמים השפעה רעה. הם חסרו כמה שחקנים בתבוסה לבאסקוניה, אני לא יודע מי יגיע הפעם".

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב כדורסל. ניב אהרונסון
דרוך לקראת ברצלונה. ספאחיה/ניב אהרונסון

"אם צופים ביורוליג מבינים שמכבי היא קבוצה מובילה בהרבה מאוד קטגוריות. אני חושב שיש לנו הרבה מאוד מה לשפר בהגנה. לא מדובר רק במוטיבציה. הגנה היא יותר עבודה קבוצתית מאשר בהתקפה".

על השאלה האם הלחץ משפיע על הקבוצה: "התקשורת אוהבת לשאול על לחץ. הלחץ קיים כל הזמן ואין לנו מה לעשות עם זה. המפתח לניצחון מחר הוא ההגנה והאגרסיביות. מי שתרצה יותר תנצח".

* בינתיים, ב'מונדו דפורטיבו" הקטלוני מדווחים כי ברצלונה מצאה את המחליף של סיטו אלונסו. מדובר בסבטיסלב פשיץ', שחוזר לקדנציה שנייה במועדון אותו אימן בין 2002 ל-2004 ואותו הוביל לזכייה הראשונה שלו ביורוליג (בשנת 2003). משרתו האחרונה של הסרבי בן ה-68 הייתה בבאיירן מינכן, שם סיים את דרכו ב-2016.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סבטיסלב פשיץ' מאמן באיירן מינכן. GettyImages
יציל את ברצלונה? פשיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully