וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע האירופי תם: הפועל חולון הפסידה לאולדנבורג והודחה מליגת האלופות

הקבוצה של דן שמיר חזרה מפיגור 17 בגרמניה, אך הפסידה 87:86 דרמטי ולא תמשיך גם ליורופקאפ בעקבות ניצחונה של יובנטוס. רייס (24) והולוואי (22) בלטו בחולון, שתתרכז בזירה המקומית

one

העונה האירופית של הפועל חולון הגיעה היום (רביעי) לסיומה, כשהקבוצה של דן שמיר הפסידה במשחק דרמטי באולדנבורג 87:86 במסגרת המחזור ה-14 והאחרון של ליגת האלופות של פיב"א. חולון היתה יכולה להמשיך באירופה ולשחק בשמינית גמר היורופקאפ, אבל ניצחונה המפתיע של יובנטוס הליטאית בספרד על מורסיה הדיח סופית את חולוניה, שתתרכז כעת בזירה המקומית.

גלן רייס ג'וניור שחקן הפועל חולון עם תמיר בלאט. ברני ארדוב
העונה האירופית הסתיימה. גלן רייס ג'וניור ותמיר בלאט/ברני ארדוב

אחרי מחצית ראשונה חלשה ופיגור שבשיאו עמד על 17 נקודות, חולון חזרה בגדול למשחק עם רבע שלישי מצוין של 17:30 והצליחה אפילו להוביל ברבע הרביעי. טי ג'יי קליין קלע שלשה גדולה 9 שניות לסיום וצימק ל-87:86. אולדנבורג קיבלה כדור אחרון והצליחה להעביר את הזמן עד לסיום מבלי ששחקן של חולון יצליח לבצע עבירה ולשלוח שחקן לקו העונשין כדי לקבל כדור אחרון.

גלן רייס ג'וניור הוליך כרגיל את חולוניה עם 24 נקודות, טו הולוואי הוסיף 22 ותמיר בלאט הוסיף 11 שלא הספיקו. ריקי פולדינג הנהדר הוביל את הגרמנים עם 14 כולל שלשה גדולה דקה לסיום שקבעה 83:87 לגרמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully