וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "לשחקנים שלנו יש כדורסל טוב יותר ממה שהצגנו במחצית הראשונה"

8.2.2018 / 10:11

העונה האירופית של הפועל חולון נגמרה באכזבה גדולה עם הדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות. טי ג'יי קליין: "אנחנו באים במומנטום חיובי לקראת הגביע. זה המשחק החשוב שלנו העונה"

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
עם הפנים לגביע המדינה. דן שמיר/ברני ארדוב

הפועל חולון סיימה אמש (רביעי) את הקמפיין האירופי שלה באכזבה גדולה אחרי שהפסידה 87:86 לאולדנבורג הגרמנית בחוץ, וראתה את יובנטוס הליטאית תופסת את המקום לשמינית גמר היורופקאפ על חשבונה. הסגולים פיגור במחצית הראשונה בהפרש דו ספרתי באופן קבוע וירדו למחצית בפיגור 45:32, אבל רבע שלישי גדול עזר לחולון להפוך את התוצאה ולהגיע צמודים לשניות הסיום, מה שלא עזר בסופו של דבר לצאת עם הניצחון.

"המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד, זה לא היה קשור בכלל לכדורסל, לשחקנים שלנו יש כדורסל טוב יותר ממה שהראינו במחצית הראשונה", סיכם דן שמיר, "אני לא יכול להיות מרוצה עם ההפסד הזה, אבל לפחות בשלב הזה נכנסנו למחצית השנייה טוב יותר, הובלנו והפסדנו לקבוצה טובה. מגיע להם ברכות על ההעפלה ועל הניצחון".

עוד בנושא
המסע האירופי תם: הפועל חולון הפסידה לאולדנבורג והודחה מליגת האלופות
נבן ספאחיה: "חייבים להתעלות בהגנה", פשיץ' יתמנה למאמן ברצלונה
דיאנדרה קיין ונוריס קול: "רוצים לנקום בברצלונה על התבוסה"

טי ג'יי קליין הפועל חולון. ברני ארדוב
נשאר אופטימי. טי ג'יי קליין/ברני ארדוב

טי ג'יי קליין הוסיף: "במחצית הראשונה לא הגענו כל כך למשחק, נתנו להם הרבה מאוד זריקות פשוטות, במחצית השנייה נכנסנו לעניינים, ממש היינו חמים ולמרות שלא יצאנו עם הניצחון אני חושב שאנחנו באים במומנטום חיובי לקראת הגביע בשבוע הבא. המשחק בחצי הגמר הוא הכי חשוב שלנו השנה".

בחולון יחזרו הערב לישראל והחל ממחר יתאמנו ביד אליהו לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים ביום שני. יחד עם האכזבה של ההדחה מאירופה, בחולון רוצים להגיע לגמר הגביע, אחת המטרות החשובות של הקבוצה מתחילת העונה. במקביל יקבלו במועדון החלטה בקרוב לגבי קורי וולדן, שנעדר כבר שבועיים מהמגרשים אחרי שקרע את המיניסקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully