וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה קיין ונוריס קול: "רוצים לנקום בברצלונה על התבוסה"

8.2.2018 / 8:59

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק נגד ברצלונה (21:05, ערוץ 10). קיין: "המשחק הקודם יושב בראש". קול: "מה שהכי חשוב זה לשמור על המקום בטבלה. מבחינתי זו מוטיבציה מספקת"

one

מכבי תל אביב תתמודד הערב (21:05, ערוץ 10) מול ברצלונה בביתה ובקבוצה מייחסים למשחק חשיבות מכריעה במסגרת המאבק על הפלייאוף. "אנחנו נלחמים על המצב שלנו ועל הפלייאוף. אנחנו רוצים להגן על הבית שלנו", אמר נוריס קול, "כמובן שאחרי שהובסנו שם, יש קצת רצון לנקום. אבל הרבה יותר חשוב לשמור על המיקום שלנו ואנחנו זקוקים לניצחון הזה, זו מוטיבציה מספקת עבורי".

ברצלונה מגיעה שפופה כשהמאמן סיטו אלונסו פוטר מתפקידו בעקבות רצף התוצאות המאכזבות והתבוסה המחפירה מול באסקוניה. על כך אמר קול: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, אני בטוח שמי שינהל את המשחק שם יגיע עם הקבוצה מוכנה".

קול התייחס להגנה שמציגה מכבי ביורוליג: "יש דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם, צריך גם לתת קרדיט ליריבות שקולעות היטב, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד. אנחנו עובדים על זה באימונים, אבל אנחנו צריכים להוציא את זה לפועל במשחקים. אנחנו ממשיכים לבנות את הכימיה וככל שהתקשורת שלנו תשתפר, נשתפר גם בזה".

דיאנדרה קיין הוסיף: "המשחק הקודם מול ברצלונה יושב בראש, בכל פעם שקבוצה מנצחת אותך ב-25 הפרש תמיד אתה רוצה לנקום במשחק הבא מולה. בפעם הקודמת הם היו פיזיים, הפעם אנחנו רוצים לכפות עליהם את המשחק שלנו. לפעמים אנחנו עושים הגנה טובה ובכל זאת קולעים נגדנו ולפעמים ההגנה לא טובה בגלל בעיות תקשורת שלנו. אסור לתת להם נקודגות בהזדמנות שניה".

על כך שספאחיה היה חולה ונעדר כמה ימים, אמר קיין: "לא הרגשנו שינוי גדול, העוזרים עשו עבודה נהדרת. אנחנו יודעים מה המאמן רוצה, אנחנו מתאמנים חזק, הוא חזר לאימון המסכם וטוב שכך".

עוד בנושא:

חמישי ביורוליג: צסק"א מול ולנסיה, באסקוניה נואשת לניצחון
בדרך לעזוב את הכדורסל? מאיר טפירו: "יכול להיות שלא אחזור"

דיאנדרה קיין, שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
בעיות תקשורת בהגנה. קיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully