וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "כמות הזרים פוגעת בכדורגלן הישראלי? אלו שטויות"

8.2.2018 / 10:38

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת הפועל עכו. המאמן אמר: "אני שומע דיבורים על תקרת שכר והורדת מספר הזרים. הכדורגל הישראלי רוצה להתקדם לאירופה, או ללכת אחורה?"

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שבעה ניצחונות משמונה משחקי ליגה, 0:1 על הפועל באר שבע והעפלה לראשות טבלת ליגת העל, מכבי תל אביב תתארח אצל הפועל עכו ביום ראשון (20:15). הצהובים יודעים שניצחון על נועלת הטבלה יבטיח להם שבוע נוסף בפסגה.

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל עכו ב-10 המשחקים האחרונים בין הקבוצות (מאז פברואר 2012) והפרש השערים בהתמודדויות הללו הוא 3:35. גם הסטטיסטיקה אם כן בצד הצהוב. אבל ג'ורדי קרויף לא מזלזל ביריבה והיום הוא הדגיש את זה במסיבת העיתונאים בה השתתף.

שרן ייני הפצוע בספק למשחק, בעוד מי שלא ישחק בוודאות הוא יובל שפונגין המורחק.

עוד בנושא:

טינו סושיץ': "לא שיחקתי מספיק טוב במכבי תל אביב, רק אני אשם בכך"
הפועל באר שבע: ג'ון אוגו הורחק מארבעה משחקים
גדי קינדה ושמואל שיימן תחת מעקב של מכבי חיפה

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף עם אופיר דוידזאדה. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
קרויף ודוידזאדה מסיבת העיתונאים היום/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

על הפועל עכו: "צריך לזכור שהיינו כבר בפיגור של 7-8 נקודות מהמקום הראשון בגלל שאיבדנו נקודות נגד קבוצות שנחשבות לקבוצות תחתית. אנחנו לא מזלזלים באף יריבה ולא מתייחסים למיקום של היריבות שלנו. נצטרך להראות שאנחנו מוכנים להילחם נגד כל יריבה, לתת הכל, להיות דומיננטיים".

על כך שיש שחקנים שמאוכזבים מהספסול שלהם: "הקבוצה יותר חשובה מכל שחקן. אם מישהו שואל למה הוא לא משחק, אני עונה לו. כשהייתי שחקן ביליתי לא מעט על הספסל ואני יודע איך זה מרגיש. אני מבין שיש שחקנים מאוכזבים, זה מובן, אבל היום זה הם ומחר זה שחקן אחר והם צריכים לתמוך אחד בשני. חדר ההלבשה שלנו מאוד חיובי".

על חוסה רודריגס: "הוא שחקן מצוין. כשהוא נפצע זה היה הפסד גדול. הוא חזר, אבל גם הקבוצה חזרה ויש שחקנים בקישור שמשחקים טוב מאוד. כרגע זה המצב, הדרך היחידה לחזור להרכב היא לעבוד קשה ואולי לגורל יהיה תכניות משלו. ב-11-12 המשחקים האחרונים הקישור שלנו עושה עבודה טובה מאוד".

על שרן ייני שאיבד את מקומו בהרכב בשבועות האחרונים: "הוא אחד מהשחקנים שתמיד מוכנים. היו הרבה משחקים בהם הוא שיחק עם זריקות, עם אצבעות שבורות, אלו דברים שהתקשורת והאוהדים לא רואים. אני מכבד שחקנים ששמים את הקבוצה לפני עצמם. הוא קפטן אמיתי".

על האפשרות שמספר הזרים יירד לחמישה: "אני פה שש שנים והיה לי מספיק זמן כדי לנסות להבין את הדברים. אני מדבר עכשיו בשם עצמי ולא כמאמן מכבי תל אביב. ישראל רוצה להצליח באירופה, אבל לא פועלת תחת החוקים של אירופה, למשל עם שחקנים עם דרכון אירופי. ואז אני שומע שרוצים לעשות תקרת שכר ומדברים על הורדה של כמות הזרים. אתם רוצים ללכת קדימה, או ללכת אחורה? שישה זרים פוגעים בכדורגלן הישראלי? כולם יודעים שאלו שטויות. אם הכדורגל הישראלי רוצה להתקדם, צריך להפסיק לשים בפניו מכשולים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully