וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רוטן ערך סבב שיחות אישיות עם השחקנים. מעקב אחר קינדה ושיימן

8.2.2018 / 8:34

המאמן ההולנדי שספג ביקורת מנסה להתקרב לשחקנים: "צריך לתת לו עוד זמן, הוא מקבל עזרה מאלאך והצוות". שוקל לערוך שינוי אחד בהרכב מול קרית שמונה. בנוסף לטואטחה, גם מגן הפועל חיפה ברשימות לקיץ. סלליך: "המשחק מול קרית שמונה - הכי חשוב שלנו העונה"

עריכת וידאו:ניר חן

מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, ערך בימים האחרונים סבב שיחות אישיות עם השחקנים. במהלך השיחות, שנמשכו עד אתמול, שאל המאמן את השחקנים על התחושות שלהם במועדון ועל התפקוד שלהם במגרש. לשיחות זומנו שחקני ההרכב ושחקני ספסל, ובמהלכם ערך המאמן היכרות אישית עימם. בימים האחרונים נשמעו קולות במועדון לפיהם ההולנדי, שספג ביקורת על ניהול המשחק במחצית השניה בדרבי, עדיין לא מכיר מספיק טוב את השחקנים שלו. יחד עם זאת ציינו כי "צריך לתת לו עוד זמן. הוא מקבל עזרה מאלאך ומהצוות שלו, שמכניסים אותו לאט לאט לעניינים".

עוד בנושא

בהפועל חיפה טוענים: השער הראשון בדרבי לא היה חוקי
מכבי חיפה מוכנה למהפכה: אילו שינויים צפויים במחלקת הסקאוטינג?

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מנסה להתקרב לשחקנים. רוטן/ברני ארדוב

כזכור, המאמן ערך לאחר המשחק שיחה עם השחקנים בה דיבר על ההבדלים בין המחציות. אתמול ערכה הקבוצה אימון טקטי ומחר היא צפויה לקיים אסיפה ראשונה שתתמקד במשחק מול קרית שמונה ותסכם את הדרבי. רוטן שוקל לערוך שינוי אחד בהרכב של הקבוצה, אך עדיין לא ברור מה הוא יהיה. המטרה שלו היא לגרום לבלם אטיין ריינן להגיע מוכן למשחק מול סכנין, ממנו ייעדר אליסון דוס סנטוס. ייתכן שהברזילאי או גיורגי קוסטדינוב לא יפתחו, אך רק מחר תתקבל החלטה סופית.

בשלב זה לא עוסקים במועדון במגעים עם שחקנים לעונה הבאה, אולם ברשימה של מוחמד אלאך מופיעים מספר שחקנים שאיתם ינהלו מגעים בקיץ. אחד השחקנים הישראלים שהוזכר הוא גדי קינדה ממ.ס אשדוד. כזכור, בינואר פרסמנו כי מכבי חיפה רוצה לרכוש אותו בקיץ, אולם באשדוד סירבו אז למכור אותו במהלך העונה הנוכחית בטענה שזה יפריע למאבקי ההישרדות שלהם. במועדון ממתינים שהליגה תגיע לשלבי ההכרעה שלה כדי לפנות לקשר בן ה-24. בנוסך, אלאך ינסה לצרף גם קשר אחורי וחלוץ זרים. מגן שמאלי יצטרף בכל מקרה, כששמואל שיימן מהפועל חיפה נמצא במעקב, זאת בנוסף לטאלב טואטחה שהוזכר לאחרונה במידה ויעזוב את פרנקפורט. ליהודי-הולנדי אין חוזה לעונה הבאה והוא נמצא במעקב של הקבוצות הגדולות. שיימן כבר שיחק במדי מכבי חיפה בין השנים 2012 ל-2015.

קשר הקבוצה סינטאיהו סלליך התראיין היום לאתר הרשמי לקראת קרית שמונה ואמר: "יש משחקים שאנחנו משחקים טוב ופותחים מצוין, ואז יש ירידה ביכולת, אנחנו צריכים לתת על זה את הדעת ולנסות למצוא את הסיבות למה זה קורה, הצוות המקצועי עובד איתנו על זה. אני מאמין שנמצא את האיזון בין המחציות היותר טובות והפחות טובות. במחצית השנייה מול הפועל חיפה היה לנו משחק טוב ומסודר, הובלנו 0:2 וספגנו שני שערים, נצטרך לתת על זה את הדעת ולהשתפר".

על ההכנות למשחק: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה, נצטרך להציג את אותה יכולת כמו שהצגנו במחצית הראשונה מול הפועל חיפה, לשחק את המשחק שלנו, לשלוט, להניע את הכדור, ובסופו של דבר לנצח ולקחת את שלוש הנקודות".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully