וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה טוענים: השער הראשון בדרבי לא היה חוקי

8.2.2018 / 8:01

תמונה שהגיעה לראשי המועדון מראה שהייתה נגיעת יד של קהת לפני המהלך שהוביל לשער הראשון. הפועל חיפה בתגובה: "מהרגע הראשון היה ברור שנעברה עבירה". לחץ במועדון בעקבות החיזורים של הגדולות אחרי שיימן, תמאש ותורג'מן

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה טוענים כי השער הראשון בדרבי המסקרן, אותו הבקיע ניקיטה רוקאביציה, אינו חוקי. כזכור, הדרבי הסתיים בתוצאה 2:2 ואת השער הראשון כבש ניקיטה רוקאביציה, לאחר טעות קשה של רן קדוש. אלא שכעת מוכיחים במועדון, באמצעות תמונה שצולמה במהלך במשחק, כי באירוע שקדם לכך, בו עלה השוער לכדור גובה עם רועי קהת, הקשר ככל הנראה נגע בכדור בידו.

עוד בנושא

חשש בהפועל חיפה: "השחקנים הבכירים יבחרו"
הפועל חיפה חזרה מ-2:0 ל-2:2 ברבע גמר הגביע

באותו מהלך, בדקה העשירית, שלח אליסון דוס סנטוס כדור ארוך לעבר הרחבה, וקדוש שנראה עולה לכדור עם קהת פספס אותו. לפי התמונה נראה קהת מושיט יד ארוכה למעלה ונוגע בכדור. לפחות בשלב זה, במועדון לא יכולים לעשות דבר בנוגע לכך, אולם קדוש יוכל להתנחם בכך משום שהתמונה מוכיחה לכאורה כי לא היה אשם ישיר בשער.

מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "מהרגע הראשון היה ברור לנו שנעברה עבירה על רן קדוש. טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק. מעבר לכך, אנחנו לא מתכוונים לעסוק בנושא".

בקבוצה לא אהבו את ההתעסקות בעונה הבאה. שחקנים כמו שמואל שיימן, אלון תורג'מן וגבריאל תמאש מבוקשים בקבוצות הגדולות ונראה כי הם לא היחידים עשויים לעזוב. לעומת כץ שאינו ממהר, במועדון העידו כי הצוות המקצועי לחוץ מאוד בעקבות האפשרות שרוב השחקנים יעזבו (קלינגר יישאר בכפוף להחלטה לגבי מאמן הנבחרת) בנוסף, השחקנים דורשים כי הבעלים ישנה את סעיף המענקים שלהם כך שיוכלו לקבל מענק ניקוד גם בהמשך, מעבר ל-40 נקודות. "זה היה מהלך מבריק של יואב. מי חשב שנצבור כל כך הרבה נקודות? זה מרגיז, אבל הוא תמיד חושב על הכל", אמר אחד השחקנים אתמול.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר לקראת המשחק מול רעננה: "משחק קשה מול יריבה שנלחמת על חייה. מבחינתנו מדובר במשחק קריטי להיצמדות לצמרת הגבוהה של הטבלה. נרצה להביא למשחק את הדברים הטובים שעשינו בדרבי ולהפיק לקחים מהטעויות".

במקביל, החלה מכירת הכרטיסים לדרבי הגביע ב-1 במרץ. מחירי הכרטיס 50 שקלים אחיד (ללא עמלה) מלבד יציע הכסף (60). מנויי הקבוצה יוכלו לשמור את מקומם עד ה-14 בפברואר. רסמטס סויסטדט לא מתאמן ולא כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully