וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לקלינגר. חשש בהפועל חיפה: "השחקנים הבכירים יברחו בקיץ"

7.2.2018 / 8:57

המאמן הפתיע כשנכנס במחצית לחדר ההלבשה והאמין: "די עם השטויות, בואו נחזור למשחק הרגיל וננצח אותם". בינתיים, צרות לכץ: שיימן מכוון לגדולות, תורג'מן ללא חוזה ותמאש מבוקש אצל הגדולות בניהן בית"ר ירושלים. מלול: "לא אפיזודה חולפת"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בעלי הפועל חיפה יואב כץ החל לאחרונה במשא ומתן עם מספר שחקנים בנוגע לחוזים לעונה הבאה, אולם עד כה לא הושג סיכום עם אחד מהם. כץ שוחח עם תמאש בניסיון לשכנעו להאריך את החוזה, אך מאחורי הקלעים עוקבות חלק מהקבוצות הגדולות, בניהן בית"ר ירושלים, אחריו. לאחרונה שמעו גורמים במועדון על התעניינות גם מצדה של הפועל באר שבע. "אסור שתמאש ייכנע לכסף הגדול בקיץ. כץ חייב לסגור איתו עכשיו, לפני שהוא יברח כמו שממן ברח. אסור שהבכירים יברחו בקיץ", אמרו שחקנים בקבוצה. קלינגר מסר בתגובה: "תמאש יישאר בהפועל חיפה". כץ יחל בקרוב שיחות גם עם אלון תורג'מן, כובש השער הראשון אתמול, שנמצא בעונה נהדרת. החלוץ שהגיע ישירות למחנה האימונים של הקבוצה באוקראינה בקיץ, מחזיק גם הוא בחוזה עד תום העונה. שמואל שיימן ינסה לכוון לקבוצות הבכירות. שמו עלה שוב בהקשר של מכבי חיפה שמחפשת מגן שמאלי. "יואב ישן. חלק מהשחקנים חושבים על העונה הבאה", אמר גורם במועדון. "הוא חייב להחתים אותם עכשיו, אחרת יהיה למאמן מאוד קשה לבנות קבוצה בקיץ".

עוד בנושא

הפועל חיפה חזרה מ-2:0 ל-2:2 בדרבי רבע גמר הגביע
קלינגר בסיום: "אם ננצח את רעננה בשבת, אתן הצהרה"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
זכה למחמאות. ניר קלינגר/ברני ארדוב

קלינגר עצמו זכה למחמאות אתמול על ניהול המשחק. במחצית הוא נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "די עם השטויות. בואו נחזור למשחק הרגיל שלנו וננצח אותם". בקבוצה מספרים כי לאמונה שקלינגר נותן העונה בשחקנים שלו, ולדברים שאמר במחצית, היה משקל בחזרה מהפיגור. "ראינו את תמאש בתחילת השמחק וחשבנו שהוא איבד את זה. זאת הייתה פתיחת המשחק הגרועה שלו מאז שהגיע לכאן", אמר גורם בקבוצה. "אבל אז הוא התאזן, קיבל ביטחון. השער הנהדר הוא רק תוספת ליכולת הנהדרת שלו ולמנהיגות מאחור".

"עשינו רק משחק אחד מתוך והתוצאה היא מאוד משמעותית", סיכם דור מלול. "יש לנו צורת משחק ברורה כל השנה בה אני ושמואל שיימן מקבלים חופש לצאת, כל אחד בתורו כמובן, להתקפה. אני חושב שאנחנו עושים את זה מצוין השנה. אנחנו מצטרפים הרבה, יש לנו תשעה בישולים ביחד רק בליגה. זאת תוצאה של העבודה שלנו". המגן התייחס ליכולת כשאמר: "יש אהבה וחדווה למשחק מצד כולם וזה עושה חשק להראות את היכולות של כולם. כשכולם עוזרים אחד לשני זה נראה טוב. מבחינתנו כל משחק הוא משחק העונה עבורנו. בהתחלה הייתה לנו תחושה שאנחנו צריכים להוכיח את עצמנו והגיע הזמן לקבור את הטייטל 'אפיזודה חולפת'. שיחקנו כדורגל חיובי. מהדקה ה-35 הייתה לנו שליטה אבסולוטית במשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הווינרים והלוזרים של משחק העונה 2.0: האזינו לפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully