וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "מחצית שנייה מדהימה שלנו", דמארי: "לא עלינו למחצית השנייה"

6.2.2018 / 22:50

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מ-60 הדקות האחרונות של קבוצתו ב-2:2 בדרבי: "אם ננצח את רעננה בשבת, אתן הצהרה". ורמוט: "היה קצת מוזר". רוטן: "עשינו כמה שטויות", דמארי: "יודע שאני בעונה לא טובה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: ניר קלינגר ופרד רוטן במסיבת העיתונאים לאחר המשחק

הדרבי הראשון של חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה נגמר הערב (שלישי) ב-2:2 מסקרן ודרמטי. מכבי חיפה הובילה 0:2 מוקדם בזכות שערים של ניקיטה רוקאביציה (10) וסינטיאהו סלליך (15), אבל הפועל חזרה בזכות שער בביצוע יפה של אלון תורג'מן (57) ופצצה אדירה של גבריאל תמאש לחיבורים (76). הגומלין, אותו יארחו האדומים, יתקיים ב-1 במרץ. אליסון דוס סנטוס ספג במהלך המשחק כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את המשחק של מכבי חיפה מול בני סכנין במחזור ה-23.

עוד בנושא:
מכבי חיפה והפועל חיפה נפרדו ב-2:2 מרתק

בן בסט מטריף את הקהל/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן אמר אחרי המשחק: "אני חושב שהפועל שיחקה טוב במחצית השנייה. אני חושב שהגענו לשלושה מצבים של 100% במחצית השנייה, אבל עשינו כמה שטויות וזה היה משחק קשה. תמיד יש הסברים ליכולת. אם אתם רואים את השחקנים שהיו על המגרש, הרבה מהם לא שיחקו הרבה זמן. אנחנו צריכים לעבוד, לא כולם כשירים ב-200%. אני חושב שעומר לא שיחק הרבה זמן, לא רציתי לקחת איתו סיכון שייפצע. זה גם היה שינוי טקטי. אנחנו צריכים לנצח בגומלין וזה הדבר היחיד שיעזור לנו לעלות".

חלוץ הירוקים עומר דמארי: "אני לא יודע, לא עלינו למחצית השנייה, לא נראינו טוב אחרי מחצית ראשונה נהדרת. היינו צריכים לכבוש את השלישי והרביעי, אבל זה מה שמייצג את מכבי חיפה העונה, חוסר יציבות. אנחנו צריכים להמשיך הלאה, יש לנו משחק חשוב מאוד כבר בשבת. כשאתה לא משחק, אתה מאוכזב וכל אחד רוצה לשחק, אבל אני מקצוען ורוצה לתת את המקסימום עד סוף העונה. אני מקווה להמשיך לשחק טוב ולכבוש שערים. לא הצהרתי כלום גם כשלא שיחקתי. אני לא מתייחס לכל מיני אינטרסנטים, ממשיך לעבוד קשה. אני יודע שאני בעונה לא טובה ולא מתכחש לזה. ממשחק למשחק המצב שלנו בטבלה נראה לא טוב, אנחנו צריכים להתחיל לקחת נקודות אחרת המצב יסתבך".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר הגיב למשחק כשאמר: "במחצית הראשונה הייתה לנו רבע שעה נוראה שהתפזרנו ואיבדנו את המיקום. במשחק גרוע שלנו הגענו לארבעה מצבים במחצית הראשונה. אמרתי לשחקנים לעזוב את התוצאה ורק לחשוב איך כובשים שער וחוזרים לעניינים. התחלנו לשחק בדקה ה-30. במחצית השנייה היה להם כדור אחד שקדוש הציל בסוף, אבל הייתה לנו מחצית מדהימה. אם יכולתי להשאיר את תורג'מן ו-ורמוט על המגרש, היינו אולי גם מנצחים, אבל אני לא יכול לסכן אותם. אני לא משנה את דעתי, אני יודע מה יש לי ביד ומי הקבוצה שלי. אני יודע שכשאנחנו מאבדים את הראש אנחנו נראים זוועה כמו שנראינו בהתחלה, וכשאנחנו חוזרים לשחק את הכדורגל ששיחקנו מתחילת העונה, קשה לשחק נגדנו.

"אני חושב שההמחצה של גל בדקה השנייה גרמה לנו לחשוב שהמשחק היה קל. מכבי חיפה עשתה נגדנו מתפרצות ושילמנו ביוקר, אבל סוף טוב הכול טוב". על השער של תמאש: "אני נשבע שאנחנו מתרגלים את זה ממחנה האימונים, היום זה נכנס". על המטרות של הקבוצה שלו אמר המאמן: "בשבת יש לנו משחק קשה מאוד בנתניה מול רעננה, אחרי המשחק הזה אני מבטיח לתת הצהרה אם תהיה לנו סיבה. משחק קשה מאוד ונחסר כמה שחקנים. זה משחק העונה שלנו. אם נדע לנצח שם, נוכל להציב מטרות אחרות".

קשר הפועל חיפה גילי ורמוט אמר אחרי המשחק מול האקסית: "זה היה קצת מוזר, אבל זה לא משהו שבא בהפתעה, ידעתי שאשחק נגד מכבי חיפה. יש לי שניים או שלושה משחקי דרבי בחודש הקרוב, היה כיף וזה הכול. עד היום יש לי הרבה חברים במכבי חיפה והיו לי רגעים יפים, אבל עליתי כדי להיות טוב ולעזור לקבוצה שלי. לא יותר מזה. הפועל חיפה הראתה היום שזה לא מקרי, פתחנו את המשחק מהוסס ולא טוב, אבל לאט לאט השתלטנו על המשחק וראו שחקנים איכותיים ושקטים עם הכדור שיודעים לשחק. הראינו כדורגל מצוין.

"למכבי חיפה יש את הבעיות שלה וזה לא העניין שלי. העונה במכבי חיפה לא קיבלתי את המושכות, בעונה שעברה כן. לניר היו הרבה אחוזים בזה שהגעתי לכאן, הוא נותן לי ביטחון ואת החופש במשחק. אני מקווה להחזיר, לצערי שיחקתי רק 70 דקות, התבאסתי קצת לצאת. עשינו קאמבק אדיר, הראינו אופי וכדורגל ואני אופטימי לקראת העתיד. יש דברים הזויים בחיים, לפעמים זה כמו טלנלובלה. כן, כיף לי. אני רק שבוע בהפועל חיפה, אבל אני מרגיש ותיק, חזרתי למקום שגדלתי בו. אנחנו ברביעייה הראשונה ואנחנו צריכים להמשיך הלאה בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully