וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו הורחק מארבעה משחקים

7.2.2018 / 17:10

קשר באר שבע נענש בחומרה בעקבות האדום שספג מול מכבי תל אביב וההתפרעות לאחר מכן. יחמיץ את קרית שמונה, מכבי פ"ת, מ.ס. אשדוד ובית"ר. אוגו בבית הדין: "לא אמרתי את ה-fuck לשופט בפנים". רדיוס וקנס כספי לבני יהודה

יוסי ציפקיס

קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו הורחק היום (רביעי) מארבעה משחקים בפועל על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. הקשר עמד לדין בעקבות הכרטיס האדום שספג בהפסד 1:0 למכבי תל אביב ביום ראשון. דו"ח השיפוט החמור של לירן ליאני וצילומי הטלוויזיה, הביאו את הדיינים להשית עונש כבד יחסית, כאשר ברק בכר ייאלץ להסתדר ללא העוגן שלו במרכז השדה במשחקים הקרובים מול קרית שמונה בגביע הערב וכן שלושת משחקי הבית בליגה מול מ.ס. אשדוד, מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים.

הדיין גיורא לנדאו נימק את החלטתו וכתב: "אין מחלוקת כי האירועים המצויינים בדו"ח השופט אכן התרחשו. הנאשם לא רק שלא נהג כשורה כלפי השחקן מהקבוצה היריבה (ריקן) אותו דחף, אלא אף נצמד אל שופט המשחק וקילל אותו ולסיום אף סירב להירגע וירד מהמגרש רק הודות להתערבות של חבריו לקבוצה. מאידך, זו עונתו הרביעית של הנאשם בישראל והפעם הראשונה שבה הוא עומד לדין ובנוסף הביע חרטה עמוקה על מעשיו".

ג'ון אוגו הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
עונש כבד. ג'ון אוגו/יוסי ציפקיס
sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'ון אוגו. יוסי ציפקיס
ג'ון אוגו/יוסי ציפקיס

אוגו טען בפני הדיין לנדאו: "כל מי שמכיר אותי יודע שכשאני מגיע לקצה אני מאבד את זה. אני מכבד את כולם וזו לא היתה הכוונה שלי. אני לא גאה בהתנהגות שלי כי אני אמור לשמש דוגמה לילדים. בקשר לתקרית, דיברתי עם השופט, אמרתי לו שאני אוהב אותו לפני המשחק, רגע לפני התקרית ניסיתי לגעת בכדור כשדיברתי איתו ואז ריקן הגיע ודחפתי אותו. לא אמרתי לו (לליאני) את זה באופן אישי, הוא כמו אבא בשבילי. אני בחור רגיש ועובר דברים אישיים, אמא שלי חולה, אבל אני יודע שאני חייב לכבד יותר".

עוד אמר אוגו: "לא אמרתי את ה-fuck לשופט בפנים, לא דיברתי ישירות וזה יצא ממני ואלה מילים רעות".

כזכור, בדו"ח השיפוט כתב ליאני: "לאחר שהונף לעברו הכרטיס הצהוב הראשון בגין משחק מסוכן, ג'ון אוגו דחף ללא כדור את שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן, דבר שגרם למהומה גדולה בין שחקני הקבוצות", כתב. "כתוצאה מכך, הורחק השחקן בכרטיס צהוב שני בגין הדחיפה, והחל להשתולל ולהתפרע תוך כדי שהוא נצמד אליי מספר פעמים בצורה אגרסיבית ומאיימת, אחז בידי וצעק לעברי - 'פאק יו, פאק אוף'. הנ"ל סירב להירגע ולעזוב את כר הדשא והדבר התאפשר רק תוך כמה דקות הודות התערבות של חבריו לקבוצה.

גם בני יהודה עמדה לדין בגין קריאות גזעניות שהושמעו נגד שני שחקני מ.ס. אשדוד במשחק קין הקבוצות. על הקבוצה נגזר עונש רדיוס למשחק אחד (במשחק נגד עירוני קרית שמונה), קנס כספי של 20,000 שקל ועונש על תנאי לשנה על משחק רדיוס נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully