וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינו סושיץ': "לא שיחקתי מספיק טוב במכבי תל אביב, רק אני אשם בכך"

הקשר שעזב את הצהובים לטובת אנטוורפן דיבר באופן גלוי על התקופה הקשה בכדורגל הישראלי: "מבחינה פסיכולוגית הייתי במצב רע. לא הפגנתי רמה מספקת. מאוד מרוצה שעברתי לבלגיה"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

בחלון ההעברות האחרון בחודש ינואר נפרדה מכבי תל אביב מטינו סושיץ. הקשר הבוסני שהגיע בקיץ האחרון כהבטחה גדולה לא הצליח להפוך לשחקן משמעותי בשורות הצהובים וניצל את חודש ינואר כדי לעבור לאנטוורפן הבלגית, וזאת כדי לנסות להזניק מחדש את הקריירה שהייתה תקועה למדי בקרית שלום. כעת התייחס סושיץ' בראיון גלוי לב בקרואטיה לתקופה הקשה שעבר במכבי תל אביב.

עוד בנושא

סיפוק במכבי תל אביב: "הניצחון על באר שבע שבר מחסום פסיכולוגי שהיה לנו"
לירן ליאני מגיב לסערות השיפוטבמשחק העונה: "היה קשה לי לישון בלילה"
ההולנדי המאלף: ג'ורדי קרויף, מנהל הכדורגל הטוב בישראל

שחקן מכבי תל אביב טינו סוון סושיץ'. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הגעתי לשם זמן קצר אחרי שהבת שלי נולדה והמשפחה שלי לא הייתה איתי בחודשים הראשונים בישראל. זה השפיע עליי לרעה". סושיץ מסביר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

השחקן לא מטיל אשמה, ולוקח אחריות. "אני אשם במה שקרה לי במכבי", אמר, "הגעתי לשם זמן קצר אחרי שהבת שלי נולדה והמשפחה שלי לא הייתה איתי בחודשים הראשונים בישראל. זה השפיע עליי לרעה. מבחינה פסיכולוגית המצב שלי היה רע מאוד. במשחקים שקיבלתי בהם הזדמנות לא הייתי טוב מספיק ולא הפגנתי את הרמה שהייתה מצופה ממני. כך שרק אני אשם".

על המעבר לאנטוורפן סיפר סושיץ': "אני מאוד מרוצה מזה שעברתי לפה. חתמתי לשנה וחצי, עם אופציה להארכה בשנה נוספת. המנהל המקצועי פה מכיר אותי מהתקופה שבה שיחקתי בליאז'. הוא יצר איתי קשר, התעניין במצבי ומאוד רצה שאני אבוא לפה והמעבר הושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully