וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הניצחון על באר שבע שבר מחסום פסיכולוגי שהיה לנו"

5.2.2018 / 6:30

הצהובים חגגו את הניצחון 0:1 במשחק העונה. אייל גולסה: "באנו כמו גדולים ועמדנו במשימה". דור מיכה ודור פרץ זכו למחמאות, סוכנו של קיארטנסון נחת בארץ במטרה לנהל מגעים על חוזה חדש

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

1. "ג'ורדי איחד את מכבי תל אביב סביבו"

במכבי תל אביב הודו אמש (ראשון) כי זה היה הרבה יותר מניצחון ליגה על הפועל באר שבע. "היינו צריכים את הניצחון הזה כדי לשבור אצלנו מחסום פסיכולוגי", הודה אמש אחד משחקני מכבי תל אביב שביטא היטב את מה שחשו רבים משחקני הקבוצה ערב המשחק. "זה שניצחנו אותם בגמר גביע הטוטו, לא גרם לנו לתחושת ביטחון לפני המשחק הזה, אבל אחרי המשחק הזה הערב אני בטוח שכל שחקן במכבי תל אביב מאמין יותר בעצמו ובכוח שלו לגבור על הפועל באר שבע במאבק האליפות". יותר מהניצחון, אהבו במכבי תל אביב את החגיגה המשותפת של כל שחקני הקבוצה שהלכו אל האוהדים בסיום כדי להודות על התמיכה הגדולה שניתנה להם לאורך כל המשחק. שחקנים שבדרך כלל קצת מאוכזבים מכך שהם לא משחקים, הלכו בדבוקה אחת ליציעים. "יותר מתמיד, קיימת היום תחושה שג'ורדי איחד את הקבוצה סביבו וגם מי שלא משחק, רוצה שמכבי תל אביב תנצח. חדר ההלבשה שלנו חזק היום יותר מתמיד", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא:

דור מיכה מעל כל השאר: ציוני משחק העונה, גירסת ה"ראש בראש"
ג'ורדי קרויף: "אסור לחשוב שאנחנו הקבוצה הטובה בישראל"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע וכבשה את הפסגה

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חושב על המשחק הבא. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

2. קרויף: "אעדיף שחקני נוער על כאלה שירימו את האף"

למסיבת העיתונאים הגיע ג'ורדי קרויף עם מסר מוכן מראש. גם השחקנים שמעו את רוח הדברים כבר בחדר ההלבשה. חגיגות ניצחון בהחלט היו אמש, אבל קרויף כבר רוצה שהשחקנים יחשבו על המשחק הבא. "אנחנו לא יודעים משהו אחר", אמר ההולנדי. "אנחנו רק צריכים לחשוב על המשחק הבא ועל המשחק הבא ועל המשחק הבא. אף אחד לא ירים כאן את האף אחרי הניצחון הזה ולא אחרי שום ניצחון אחר. אם לא נהיה אינטנסיביים ואם לא נמשיך בדרך צנועה, לא נוכל לקחת שום דבר. מי שיחשוב שכבר סיימנו את העבודה לא יהיה בשמונה עשר. אני אעדיף שחקנים צעירים מהנוער על פני כאלה שיחשבו שהם כבר עשו את שלהם".

עוד באותו נושא

ג'ורדי קרויף: "אסור לחשוב שאנחנו הקבוצה הטובה בישראל"

לכתבה המלאה
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב מול אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הרווחנו שחקן לשנים הבאות". דור פרץ/ברני ארדוב

3. המצטיינים: דור מיכה ודור פרץ

מי שזכו למירב המחמאות היו דור מיכה ודור פרץ. הראשון ניהל את משחק ההתקפה, שיחרר הרבה לחץ וכמעט שלא איבד כדור במרכז השדה. הוא גם בישל את השער לאלירן עטר והיה המצטיין במגרש. פרץ פתח במרכז השדה ונתן קרב חזק לג'ון אוגו עד הרחקתו. כשגם יובל שפונגין הורחק, העביר אותו קרויף לשמש כבלם צד ימין במערך שלושת הבלמים וזאת כדי שהוא ירחיק כל סכנה מהכיוון של טוני וואקמה. "זו הגאווה הכי גדולה למועדון שבמשחק כזה דור מיכה ודור פרץ, שני שחקני בית של מכבי תל אביב, הם המצטיינים במגרש", אמר גורם במועדון. "דור מיכה הצדיק במשחק הזה כל שקל שמשולם לו בחוזה החדש שלו. דור פרץ עבר תהליך התבגרות מאוד משמעותי והרווחנו שחקן לשנים הבאות של מכבי תל אביב".

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
"באנו כמו גדולים". אייל גולסה/GettyImages

4. גולסה: "קרויף נתן לנו להבין שהוא מאמין בנו"

הפציעה של אייל גולסה שהוחלף אתמול אינה רצינית. מדובר בהתכווצות שרירים והוא יוכל לחזור לשחק מול הפועל עכו במחזור הבא. "באנו כמו גדולים למשחק הזה", אמר גולסה בסיום המשחק. "עמדנו במשימה ועמדנו במטרה וכרגע אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הבא. הפועל באר שבע קבוצה מצויינת והיינו צריכים להתעלות. כל שחקן נתן 120 אחוז. כל אחד הביא מהבית את כל מה שיש לו ומה שסייע לנו אלה האוהדים. היתה אווירה מטורפת היום והלוואי כך בכל המשחקים. אני מאושר בשביל אלירן עטר שכבש את שער הניצחון. אני רואה כמה הוא משקיע בכל אימון ולכן מגיע לו השער הזה". גולסה הוסיף על ההחלטה של קרויף לא להשתולל בחלון ההעברות האחרון: "ג'ורדי לא צירף כמעט שחקנים וזה נותן תחושה טובה שהוא מאמין בסגל הקיים. אנחנו מאוד מגובשים בתוך חדר ההלבשה שלנו והלוואי שזה ימשך כך".

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לחוזה חדש? קיארטנסון/ברני ארדוב

5. סוכנו של קיארטנסון נחת לנהל מגעים על חוזה חדש

וידאר קיארטנסון לא שותף אתמול במשחק. ג'ורדי קרויף הסביר שבסוג משחק כזה עדיף למכבי תל אביב הניידות של אלירן עטר והיציאה המהירה שלו למתפרצות. סוכנו של החלוץ האיסלנדי הגיע לארץ והוא צפוי לנהל מגעים עם מכבי תל אביב על חוזה חדש. חוזה רודריגס שהגיע לישראל עם הרבה רעש וציפיות משחקן שגדל בריאל מדריד לא התלבש אפילו וכאשר יחזרו עומר אצילי ואלי דסה לסגל יהיה לו קשה מאוד למצוא מקום על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully