וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אסור לחשוב שאנחנו הקבוצה הטובה בישראל"

4.2.2018 / 23:14

מאמן מכבי תל אביב ניסה להישאר עם הרגליים על הקרקע אחרי ההעפלה למקום הראשון: "הגיע לנו לנצח. היה בלגן במשחק ואיבדתי את הקול. העונה היא מרתון". מיכה: "ארבע קבוצות ירוצו עד הסוף"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל ועלתה אל המקום הראשון עם 45 נקודות, אחת יותר מהאלופה. שער של אלירן עטר בדקה ה-47 סידר לצהובים ניצחון יקר מול היריבה הגדולה וקבע שהצמרת נראית כך מבחינת נקודות כרגע: מכבי תל אביב ראשונה עם 45 נקודות, הפועל באר שבע שנייה עם 44, בית"ר ירושלים שלישית עם 43 והפועל חיפה רביעית עם 42. מעניין בצמרת ליגת העל. יובל שפונגין הורחק במחצית הראשונה וייעדר ממשחק החוץ מול הפועל עכו במחזור ה-22. במהלך המחצית הראשונה לא אושר למכבי תל אביב שער אחרי שבעיטה של אבי ריקן פגעה במשקוף ועברה את הקו בבירור, אבל השופט לירן ליאני התעלם.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע
ברק בכר: "עשינו שטויות, משחק לא טוב", חשש מפציעתו של בן שהר

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב עם השופט לירן ליאני. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. קרויף/ברני ארדוב

המאמן הצהוב ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני שמח על המאמץ שעשו השחקנים. גם האוהדים. היה בלגן גדול במשחק ואיבדתי את הקול. הגיע לנו לנצח. אבל זה רק שלוש נקודות. צריך לחשוב כבר על המשחק הבא. חשוב לשמור על המקום הראשון. אלירן עטר? יש לו מוטיבציה. הוא שחקן טוב ואני שמח שהוא כבש. אני לא חושב שאנחנו הקבוצה הטובה בישראל. טעות לחשוב כך ואני לא מוכן שאף שחקן שלי יחשוב כך. זה מרתון. צריך לחשוב ממשחק למשחק. מה שחשוב הוא ההופעה והאיחוד בין האוהדים לשחקנים. משחק שכזה נותן מוטיבציה לאוהדים להמשיך ולתמוך בקבוצה".

הקשר דור מיכה הוסיף: "תמיד המשחקים נגד באר שבע יש בהם משהו יותר פיקנטי. זה היה משחק של רצון ולחימה. רצינו יותר. ג'ורדי משגע אותי הרבה להישאר על הקו במשחק. זה לא משנה אם אני אוהב את זה או לא. זה מה שמבקשים ממני ואני רוצה לעשות את המקסימום. המשחק הזה לא ישנה את התחרות על הליגה. המאבק יהיה בין ארבע קבוצות עד הסוף. צריך לנצח את כל המשחקים עד הפלייאוף. בית"ר והפועל חיפה נראים מעולה, אבל זה תלוי בנו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully