וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו פוצ'טינו: "לפני 30 שנה בירכנו את השחקנים שעבדו על השופטים"

על רקע הביקורות שנשמעות נגד ההתחזויות של דלה עלי, מנג'ר טוטנהאם התנגד לשימוש ב-VAR: "חלק מהכדורגל זה להפיל בפח את היריבים. מתעסקים בעניין שולי, אולי נהרוג את המשחק ככה"

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו מודאג. רויטרס
מתגעגע לפעם. פוצ'טינו/רויטרס

בצל הביקורות על איכות השופטים ברחבי העולם, הצוללנים והכנסת טכנולוגיית ה-VAR בחלק מהליגות, סיפק היום (רביעי) מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו ציטוטים מעניינים למדי בנושא, על רקע התלונות שהופנו לשחקן דלה עלי, על התחזויות. קשר נבחרת אנגליה ספג שלושה כרטיסים צהובים העונה על נפילות ברחבה, ופוצ'טינו לא מבין מדוע.

"לפני 30 שנה, בירכנו את השחקנים שעבדו על השופטים. בארגנטינה, אבל גם באנגליה", אמר המנג'ר הארגנטינאי. "כולם מאמינים שבאנגליה אתם תמיד כנים ומושלמים. זה הכדורגל שאהבתי כילד, חלק מהעניין של כדורגל זה להפיל בפח את היריבים שלך. הבעיה היא שעכשיו אנחנו כל כך רגישים מהמצב הזה, ואז עוברים להתעסק בדלה עלי".

פוצ'טינו, שממש לא תומך ב-VAR, כפי שכבר הבנתם, הוסיף ואמר: "לעתים אתה רץ במגרש ונופל כי התמקדת יותר מדי בכדור. זה כרטיס צהוב, והשופט צדק והכל בסדר. אבל לעתים זה עובר את הגבול. אנחנו מתמקדים יותר מדי בעניין שלדעתי הוא שולי. כדורגל הוא ספורט יצירתי, וצריך כישרון ומוח חכם מאוד. ועכשיו אנחנו מתמקדים בפרטים השוליים. אני מודאג. אנחנו דוחפים את הענף למקום עם תבניות מאוד ברורות עם ה-VAR, אולי נהרוג את המשחק ככה".

עוד בנושא:

המנהל הטכני של מילאן: "מקווה שג'נארו גאטוזו יישאר עוד עשר שנים"
דו"ח הסקאוטינג של ניופורט יסייע ליובנטוס לעבור את טוטנהאם?
פטריס אברה סיכם בווסטהאם ויחתום במדיה עד סיום העונה
פיליפה קוטיניו: "אני משתף פעולה עם שחקנים איתם שיחקתי בפלייסטיישן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully