וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לאנגליה: פטריס אברה חתם בווסטהאם עד סיום העונה

המגן השמאלי היה ללא קבוצה מאז ששוחרר ממארסיי בנובמבר בעקבות תקיפה של אוהד הקבוצה. הוא מתאחד עם דייויד מויס, שאימן אותו בעונה האחרונה שלו במנצ'סטר יונייטד

דייויד מויס עם פטריס אברה בשנת 2013. GettyImages
חוזרים לשתף פעולה. אברה ומויס בימי מנצ'סטר יונייטד/GettyImages

פטריס אברה חתם היום (רביעי) בווסטהאם עד סוף העונה. המגן השמאלי בן ה-36 שוחרר ממארסיי בנובמבר האחרון אחרי שבעט באוהד של הקבוצה לפני משחק במסגרת הליגה האירופית. הצרפתי הוותיק הושעה מכל המסגרות של אופ"א, אבל רשאי לשחק בפרמיירליג.

אברה למעשה חוזר לפרמיירליג, בה הוא שיחק בשנים 2006-2014 במדי מנצ'סטר יונייטד. הוא זכה עם השדים האדומים בחמש אליפויות, שלושה גביעי הליגה ופעם אחת בליגת האלופות. אחר כך עבר ליובנטוס ובינואר 2017 חזר לצרפת לראשונה מ-2006, כשחתם במארסיי.

בנובמבר האחרון מארסיי התארחה אצל ויטוריה גימראייש בשלב הבתים של הליגה האירופית. לפני המשחק, במהלך החימום, כמה אוהדים של הקבוצה הקניטו את אברה והמגן הוותיק בעט באחד מהם. הוא הורחק, הושעה ואחרי כמה ימים הגיע לסיכום עם ההנהלה על התרת חוזהו.

אברה מתאחד עם דייויד מויס, שאימן אותו במנצ'סטר יונייטד בעונת 2013/14. הצרפתי שימש אז כשחקן מפתח, שותף ב-42 משחקים בכל המסגרות וענד את סרט הקפטן 15 פעמים.

עוד בנושא:

פטריס אברה בעט בראשו של אוהד מארסיי
אופ"א השעתה את פטריס אברה מהמפעלים שלה עד סוף העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully