וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א השעתה את פטריס אברה עד סוף העונה, השחקן שוחרר ממארסיי

שבוע אחרי שהושעה על ידי קבוצתו בעקבות הבעיטה באוהד הקבוצה, המגן הצרפתי קיבל עונש כבד מהגוף המארגן של הכדורגל האירופי. מספר דקות לאחר מכן הוא שוחרר באופן רשמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עונש כבד. אברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופ"א הודיעה היום (שישי) שפטריס אברה הושעה לשבעה חודשים ולמעשה לא יחזור לשחק כדורגל העונה. מגנה של מארסיי (36) קיבל את העונש לאחר שבעט באוהד במהלך משחק של קבוצתו. הוא הושעה על ידי מארסיי בשבוע שעבר והיום, כאמור, קיבל את העונש הכבד מהגוף המארגן של הכדורגל האירופי. מספר דקות לאחר ההודעה מארסיי הודיעה על שחרורו. דווח שההחלטה הייתה משותפת, וכי השחקן הבין שהוא לא מסוגל לתרום למועדון אם הוא לא יכול לשחק יותר וחוזהו בוטל.

כזכור, על פי הדיווחים בצרפת, אוהדים הקניטו את אברה במהלך החימום, עד שהשחקן עצמו איבד את העשתונות. המעשה של אברה הזכיר את בעיטת הקונג-פו המפורסמת של אריק קאנטונה לעבר אוהד קריסטל פאלאס שקילל אותו בינואר 1995, ובאנגליה וצרפת הזכירו גם את התקרית של ערן זהבי עם אוהד הפועל תל אביב בדרבי שפוצץ בנובמבר 2014. אלא שהפעם מדובר בשחקן שהתעמת עם אוהד קבוצתו.

השופט ההונגרי תמאש בוגנאר הרחיק את השחקן הוותיק בעקבות האירוע, ובכך הפך אברה לראשון אי פעם שמורחק בליגה האירופית עוד לפני שריקת הפתיחה. מארסיי עלתה בכל מקרה עם 11 שחקנים, שכן אברה אמור היה לשבת על הספסל.

המגן חזר לצרפת בינואר האחרון כשחתם לשנה וחצי במארסיי, אחרי שמונה שנים במנצ'סטר יונייטד (חמש אליפויות) ועוד שנתיים וחצי ביובנטוס (שתי אליפויות). אברה רשם 81 הופעות במדי נבחרת צרפת ושימש כקפטן עד שביתת האוטובוס ב-2010.

עוד בנושא:

צפו בתקרית: פטריס אברה בעט בראשו של אוהד מארסיי
בעקבות הבעיטה באוהד: מארסיי הודיעה על השעייתו של פטריס אברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully