וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקרית: פטריס אברה בעט בראשו של אוהד מארסיי

המגן בן ה-36 לא יכול היה לשאת את ההקנטות מצד אוהדי קבוצתו ותקף אחד מהם בחימום, באקט שהזכיר את בעיטת הקונג-פו של קאנטונה ב-1995. למרות שהמשחק בגימראייש לא התחיל, אברה הורחק

פטריס אברה, אחד השחקנים הבולטים בכדורגל הצרפתי בשנות ה-2000, עמד הערב (חמישי) במרכזו של אירוע אלימות חמור והורחק עוד לפני פתיחת משחק החוץ של מארסיי מול ויטוריה גימראייש במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. המגן בן ה-36, מלך האינסטגרם של מארסיי, ניגש יחד עם חבריו לעבר אוהדי הקבוצה שהגיעו לפורטוגל וקיללו את השחקנים, ואז לפתע הניף את רגל שמאל ובעט בראשו של אחד האוהדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איבד שליטה. פטריס אברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים בצרפת, אותם אוהדים הקניטו את אברה במהלך החימום, עד שהשחקן עצמו איבד את העשתונות. המעשה של אברה הזכיר את בעיטת הקונג-פו המפורסמת של אריק קאנטונה לעבר אוהד קריסטל פאלאס שקילל אותו בינואר 1995, ובאנגליה וצרפת הזכירו גם את התקרית של ערן זהבי עם אוהד הפועל תל אביב בדרבי שפוצץ בנובמבר 2014. אלא שהפעם מדובר בשחקן שהתעמת עם אוהד קבוצתו.

השופט ההונגרי תמאש בוגנאר הרחיק את השחקן הוותיק בעקבות האירוע, ובכך הפך אברה לראשון אי פעם שמורחק בליגה האירופית עוד לפני שריקת הפתיחה. מארסיי עלתה בכל מקרה עם 11 שחקנים, שכן אברה אמור היה לשבת על הספסל.

המגן חזר לצרפת בינואר האחרון כשחתם לשנה וחצי במארסיי, אחרי שמונה שנים במנצ'סטר יונייטד (חמש אליפויות) ועוד שנתיים וחצי ביובנטוס (שתי אליפויות). אברה רשם 81 הופעות במדי נבחרת צרפת ושימש כקפטן עד שביתת האוטובוס ב-2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully