וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הבעיטה באוהד: מארסיי הודיעה על השעייתו של פטריס אברה

הקריירה של המגן בן ה-36 הגיעה לסיומה? 24 שעות אחרי התקרית החמורה, קבוצתו הודיעה על השעייתו עד הודעה חדשה, בכפוף לחקירת המקרה: "הוא לא היה יכול להגיב בצורה כזאת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה צריך לשלוט בעצמו". אברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הקריירה המקצוענית של פטריס אברה הגיעה לסיומה? הערב (שישי), 24 שעות לאחר שבעט בראשו של אוהד הקבוצה, הושעה המגן בן ה-36 ממארסיי עד הודעה חדשה.

"נשיא המועדון נפגש היום עם פטריס אברה והודיע לו על השעייתו המיידית", נמסר ממארסיי, שפצחה בחקירת האירוע. "מדובר בהתנהגות בלתי מתקבלת על הדעת על כמה אוהדים שקיללו את השחקן ואת חבריו. אבל כשחקן מקצוען ו-ותיק, פטריס אברה לא יכול היה להגיב בצורה שכזו. נמשיך בחקירה שלנו ונפעל בכל האמצעים החוקיים נגד אנשים שפרצו למגרש והעליבו את השחקן במקום לתמוך בו".

התקרית התרחשה במהלך חימום לקראת המשחק נגד ויטוריה גימארייש בליגה האירופית: קבוצה של אוהדי מארסיי קיללו את השחקנים לפתע אברה ניגש לאחד מהם, הניף רגל שמאל והנחית מהלומה על ראשו. אברה הורחק מהמגרש על ידי השופט עוד טרם שריקת הפתיחה.

עוד בנושא
צפו בתקרית: פטריס אברה בעט בראשו של אוהד מארסיי
הליגה האירופית: לאציו, ארסנל וזניט עלו שלב, דאבור וזלצבורג בדרך
לא לבעלי לב חלש: הפציעה המחרידה של השוער אוסקר אוסטארי

צפו בתקרית

המקרה הזה הזכיר כמובן את בעיטת הקונג-פו של אריק קנטונה לעבר אוהד של קריסטל פאלאס ב-1995. אחרי התקרית ההיא אופ"א השעתה את קאנטונה לתקופה של שבעה חודשים. ההערכה היא כי במקרה הנוכחי העונש יהיה לא פחות חמור ואברה יוכל לחזור למגרשים רק לקראת העונה הבאה, אז יהיה כבר בן 37. על רקע זה מתגברת ההערכה כי התקרית אמש סיימה באקורד צורם מאוד את הקריירה של אברה שידע ימים יפים במונאקו, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס וגם בנבחרת הטריקולור. מי שהיה הכי נחרץ בנושא היה מאמן נבחרת צרפת לשעבר ריימונד דומנק שהכריז: "הוא יודע שזה גמור, אברה לא ישחק יותר כדורגל".

מאמנו של אברה במארסיי רודי גארסיה התייחס לתקרית ואמר: "פטריס הוא שחקן מנוסה והיה חייב לשלוב בעצבים שלו. לספוג עלבונות מהאוהדים שלך זה דבר מאוד מכוער אבל צריך לדעת להגיב היטב במצבים האלו". גארסיה הוסיף: "אני לא חושב שהאיש שקילל את אברה הוא אוהד של מארסיי, כי אתה לא יכול להעליב את שחקני הקבוצה שלך. אתה צריך לתמוך בכולם".

אגב, בעקבות המעשה הפך אברה לשחקן הראשון בתולדות הליגה האירופית שהורחק טרם שריקת הפתיחה.

עדכון ראשון: 9:52

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן נבחרת צרפת לשעבר ריימונד דומנק. Clive Rose, GettyImages
יודע שזה נגמר מבחינת אברה. דומנק/GettyImages, Clive Rose

כך הגיבה הרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully