וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי לב חלש: הפציעה המחרידה של השוער אוסקר אוסטארי

שוער של קלוב אטלס, שרשם בעבר שתי הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, ראה את ברכו יוצאת מהמקום אחרי בעיטה קדימה במשחק מול טיגרס. הוא החל לבכות, שחקני היריבה נותרו המומים

הליגה המקסיקנית סיפקה הלילה (בין רביעי לחמישי) את אחת הפציעות המזעזעות של העונה בכדורגל העולמי, ובכלל בעולם הספורט.

אוסקר אוסטארי, שוערה הארגנטינאי של קלוב אטלס (שרשם בעברו שתי הופעות בין הקורות של נבחרת האלביסלסטה, אי שם ב-2006) נפגע בצורה קשה בברכו בדקה ה-88 של התיקו 1:1 הביתי של קבוצתו עם טיגרס UANL החזרה, במסגרת המחזור ה-15 של העונה.

אוסטארי הצליח לעצור בקושי בעיטה חזקה ששלח לעבור לואיס רודריגס ומיד בעט את הכדור קדימה. השחקנים היו כבר מרוכזים במהלך הבא, בשעה שאוסטארי נשאר על הקרקע, הביט על הברך המפורקת שלו והחל לצרוח ומיד לאחר מכן לבכות באופן קורע לב, כאשר חאבייר אקינו, שחקן היריבה שהיה הכי קרוב אליו, תופס את ראשו בתדהמה.

אוסטארי ההמום הוחלף וזכה לאהבה מהקהל המקומי וכעת הוא יתחיל בתהליך שיקום ארוך, בתקווה שיוכל לחזור ליכולת שלו מלפני הפציעה.

אוסטארי החל את הקריירה באינדפנדיינטה ומשם עבר לחמש שנים בחטאפה הספרדית, לפני שחזר לבוקה ג'וניורס. בסיבוב השני שלו באירופה הוא השתייך לאלמריה וסנדרלנד וב-2014 שב לארגנטינה, הפעם לניואלס אולד בויס, ממנה הגיע ב-2016 לאטלס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע אכזרי מאוד. אוסטארי הפצוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully