וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח הסקאוטינג של ניופורט יסייע ליובנטוס לעבור את טוטנהאם?

הצ'יף סקאוט של הקבוצה הקטנה מהליגה הרביעית סיפר שהקולגה שלו מיובה ביקש את הדו"ח לקראת שמינית גמר ליגת האלופות והגדיר אותו כ"פנטסטי". ניופורט כפתה על התרנגולים 1:1 בגביע

שחקן יובנטוס מסימליאנו אלגרי. רויטרס
הדו"ח כבר מוכן. אלגרי/רויטרס

יובנטוס תיעזר בדו"ח הסקאוטינג של ניופורט הקטנה לקראת המפגש הכפול שלה עם טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות. ניופורט אמנם מדורגת במקום ה-11 בליגה הרביעית באנגליה, אבל היא הצליחה לכפות על התרנגולים 1:1 ומשחק חוזר (הערב, 21:45, ספורט3) בסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, דבר שכנראה הרשים את הצוות של יובנטוס.

הצ'יף סקאוט של ניופורט, פול מולסוורת', סיפר לתקשורת האנגלית שעמיתו מיובנטוס, רוברטו בוסקו, הגיע לצפות בטוטנהאם כשזו התארחה אצל ליברפול בסוף השבוע, יצר איתו קשר וביקש לקבל את תכנית הסקאוטינג של ניופורט לקראת משחקי הגביע שלה.

מולסוורת' סיפר: "הוא לא האמין שסיימנו ב-1:1 עם טוטנהאם, אבל אחרי שהוא ראה את הדו"ח שלנו לקראת המשחק, הוא אמר ש'זה פשוט פנטסטי'. הוא ראה מספיק כדי להאמין שיובנטוס תדע מה לעשות בשביל לעבור את טוטנהאם".

מולסוורת' סיפר שכמה מהנקודות הבולטות בדו"ח שהוא חיבר, נוגע למהירות של אריק דייר, לכך שמוסא דמבלה מתקשה תחת לחץ וגם לחולשות של הבלם דבניסון סאנצ'ס.

יובנטוס תארח את טוטנהאם ביום שלישי הבא (13 בפברואר) למשחק הראשון ביניהן בשמינית הגמר. הגומלין ייערך בוומבלי ב-7 במרץ.

הווינרים והלוזרים של משחק העונה 2.0: האזינו לפרק החדש של ?הפודיום?

iframe src="https://omny.fm/shows/walla-sport/2-1-167/embed?style=artwork" width="100%" height="180" frameborder="0">

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully