וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הטכני של מילאן: "מקווה שג'נארו גאטוזו יישאר עוד עשר שנים"

למרות שהקדנציה של שחקן העבר לא נפתחה בצורה מוצלחת במיוחד, מסימיליאנו מיראבלי לא מאבד תקווה: "בחרנו בו כי הוא יכול להישאר פה עוד זמן רב. הוא חיבר את כולם בצורה יוצאת דופן"

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. GettyImages
לא הולך לשום מקום. גאטוזו/GettyImages

אף שלא ממש פתח את תקופתו במילאן בצורה מעודדת במיוחד, זוכה ג'נארו גאטוזו לגב גדול מההנהלה. "אני מקווה שייעשר כאן עשר שנים", אמר המנהל הטכני של הורוסנרי מסימיליאנו מיראבלי. "אנחנו לא פועלים עם המחשבה של החלפתו, קיבלנו כבר את ההחלטה כשנתנו לו את התפקיד".

שחקן העבר האהוב, ששיחק במועדון מ-1999 עד 2012, נכנס לנעליו של וינצ'נזו מונטלה לקראת סוף נובמבר 2017 וכרגע, מילאן שלו מדורגת במקום השמיני בלבד, מרחק עשר נקודות מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.

למרות זאת, מיראבלי בטוח בהחלטתו. "זה לא זמן לחרטות", אמר. "אנחנו יודעים שהיו הרבה הפסדים. אולי גאטוזו נתפס כהימור בעיניים שלכם, אבל הבעלים בחרו במאמן הטוב ביותר להחליף את מונטלה, בחרנו בגאטוזו כי הוא יכול להישאר כאן עוד זמן רב. אני מכיר אותו ומאמין בעבודה שלו. בנוסף להיותו בנאדם מצוין הוא גם מאמן מצוין, אני משוכנע שאנשים ידברו עליו בשנים הבאות.

"בהתחלה היה קשה, וזה נכון שעדיין לא השגנו שום דבר בינתיים, אבל אני חושב שאנחנו הופכים לקבוצה. גאטוזו חיבר את כולם, בצורה יוצאת דופן. אולי אין לו ניסיון רב כמאמן, אבל שיטות האימונים השתנו תחתיו".

על ניקולה קאליניץ' ואנדרה סילבה אמר המנהל הטכני: "זה נכון שלא הבקענו הרבה שערים. סילבה לא מתפקד כל כך טוב, כפי שציפינו, אבל אנחנו משוכנעים שיש לנו שחקן עם עתיד בכדורגל. יש לנו סגל עציר עם עתיד מזהיר, אפשר להניח את הייסודות לעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully