וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובר שיאים, פורח נגד הגדולות: העונה החלומית של מוחמד סלאח

כוכב ליברפול כבש שבעה שערים מול קבוצות מהטופ 6, יותר מצ'לסי ויונייטד. הוא המהיר בתולדות הקבוצה להגיע ל-20 שערי פרמיירליג, והרגל עוד נטויה. מספרי העונה הגדולה של המצרי הסוחף

מוחמד סלאח, שחקן ליברפול. GettyImages
איזה כוכב. מוחמד סלאח/GettyImages

באנגליה מתקשים להירגע מההצגה הגדולה של מוחמד סלאח מול טוטנהאם ביום ראשון, שאמנם לא הספיקה לשלוש נקודות עבור ליברפול, אך הפכה לתחנה נוספת בעונה מופלאה של הכוכב המצרי. סלאח כבש שני שערים, השני אחרי סלאלום מרהיב על שטח קטן בתוך הרחבה, והעלה את מאזנו ל-21 שערי פרמיירליג. יתרה מזו, הצמד הזה הוכיח פעם נוספת כמה הוא מגיע למשחקים הגדולים ופוגע במיוחד נגד היריבות לצמרת.

סלאח כבר כבש העונה שבעה שערים מול קבוצות מהטופ 6 בטבלה (מלבד ליברפול, מדובר במנצ'סטר סיטי ויונייטד, צ'לסי, טוטנהאם וארסנל) - מה שעוזר בשלב זה למייטי רדס להיות מדורגים במקום השלישי. הנתון הזה הופך אפילו מרשים יותר בהתחשב בעובדה שכל שחקני צ'לסי כבשו רק שישה שערים מול קבוצות מהטופ 6 העונה, ואלה של יונייטד רק חמישה.

מלבד זאת, סלאח הפך לשחקן ליברפול המהיר ביותר להגיע ל-20 שערי פרמיירליג, לאחר שעשה זאת ב-25 משחקים. השיא הקודם היה שייך לפרננדו טורס ולדניאל סטארידג', שהרשיתו 20 פעמים ב-27 משחקים בעבר. בתולדות הקבוצה רק פעמיים זה קרה מהר יותר, אך זה היה הרבה לפני עידן הפרמיירליג (פרד פגנם ב-23 משחקים ב-1915 ורונלד אור ב-24 ב-1909).

בהשוואה לליגה כולה, סלאח הוא הרביעי המהיר אי פעם להגיע ל-20 כיבושים, יחד עם אלן שירר ולס פרדיננד. קווין פיליפס עשה זאת ב-24 משחקים ובמקום הראשון ניצב אנדי קול, שכבש 20 שערי ליגה ב-22 משחקיו הראשונים.

והיכולת הנפלאה של סלאח לא שמורה רק למסגרת הליגה, שכן הוא כבש בסך הכול 28 שערים ובישל עוד תשעה ב-34 הופעות בכל המסגרות העונה. פשוט נהדר.

עוד בנושא

סלאח, דה בראונה ולוקאקו פורחים; באנגליה לועגים לצ'לסי
אנגליה: צ'לסי הובסה 4:1 על ידי ווטפורד
דיווח: לואיס אנריקה עשוי להחליף את אנטוניו קונטה כמאמן צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully