וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הובסה 4:1 על ידי ווטפורד

בקאיוקו הורחק מוקדם (30), דיני העניש בפנדל (42), הזאר החזיר את הבלוז למשחק (82), אבל אז הגיעה התפרקות של האלופה, ינמאט (84), דאולופאו (88) ופריירה (91) הענישו בגדול

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של לאס פלמאס 0:1 על מלאגה

המחזור ה-26 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם הפסד הליגה השני ברציפות של צ'לסי. חמישה ימים אחרי שהושפלו עם 3:0 ביתי מול בורנמות', הבלוז הובסו 4:1 על ידי ווטפורד בחוץ בדרבי הלונדוני הקטן ונותרו עם 50 נקודות במקום הרביעי בלבד כשהם עם אחת בלבד יותר מטוטנהאם החמישית ואחת פחות מליברפול השלישית. בסך הכול, צ'לסי חטפה שבעה שערים בתוך חמישה ימים מבורנמות' ו-ווטפורד. ההגנה נראית מעורערת מאוד. הצרעות השיגו ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית ושיפרו את מאזנם ל-30 נקודות, שש יותר מסטוק סיטי שנמצאת במקום ה-18 ממנו יורדים אל ליגת המשנה.

הבלוז נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-30. טיימואה בקאיוקו ספק הכשיל את ריצ'רליסון וספק הלך עם רגל מסוכנת קדימה. השופט חשב שזה הצדיק צהוב שני בתוך חמש דקות ושלח את הקשר למקלחת מוקדמת. בקאיוקו ספג ביקורת קשה מאוד על ההופעה שלו במשחק ובתקשורת האנגלית כתבו שכל נגיעה ראשונה שלו בכדור הייתה רעה והוא איבד אינספור כדורים. המארחת ניצלה את ההרחקה כדי לעלות ליתרון. ג'רארד דאולופאו די צלל ברחבה אחרי שטיבו קורטואה יצא מולו לכדור. השופט התרשם שהיה פנדל והצרעות קיבלו הזדמנות מצוינת לעלות ליתרון. טרוי דיני בעט טוב מהנקודה הלבנה ואז רץ וסימן תנועות מגונות עם שתי הידיים שלו, 0:1 לווטפורד.

צ'לסי לא נבהלה, אנטוניו קונטה שלח אל המגרש את ססק פברגאס במקום וויליאן וגם הכניס את אוליבייה ז'ירו להופעת בכורה. הבלוז חזרו לעניינים בשלב מאוחר כשאדן הזאר ביצע מהלך אישי ובעט מ-20 מטר חזק לפינה וקבע 1:1. ווטפורד הלכה על כל הקופה ולא ויתרה על שתי הנקודות, בדקה ה-84 זה גם השתלם לה. דריל ינמאט הגיע משמאל למרכז, מסר לרוברטו פריירה, שהחזיר לו ואז הוא עבר בין ססאר אספיליקווטה לגארי קייהיל ובעט עם רגש שטוח ומדויק לפינה את ה-1:2. דאולופאו השלים משחק טוב שלו בדקה ה-88 כשביצע מהלך אישי יפהפה, פרץ מחצי המגרש עד למרחק 14 מטר מהשער ואז בעט כדור שפגע בגארי קייהיל, שינה מעט את הכיוון והלך פנימה, 1:3. בדקה ה-91 הגיע השער הרביעי והפעם פריירה כבש בעצמו והשלים השפלה גדולה עבור צ'לסי.

טרוי דיני שחקן ווטפורד. רויטרס
חגג בצורה מכוערת. דיני/רויטרס

לאציו - גנואה 2:1

הקבוצה של סימונה אינזאגי איבדה נקודות חשובות באולימפיקו במאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. גוראן פנדב הוותיק העלה את גנואה ליתרון בדקה ה-55. זאת לאחר שהמקדוני ניצל טעות של ההגנה, השתלט על הכדור במרכז הרחבה ושיגר אותו פנימה בבעיטה חלשה אך מדויקת. כעבור ארבע דקות מרקו פרולו השווה זמנית עבור לאציו. אבל הסיומת הייתה שייכת לגנואה ששיפרה עמדות בתחתית. זאת לאחר שבדקה ה-93 דייגו לקסאלט האורוגוואי התרומם גבוה מעל כולם לכדור רוחב ונגח את הכדור פנימה. לאציו עם הפסד ליגה שני רצוף.

לאס פלמאס - מלאגה 0:1

במשחק שנעל את המחזור ה-22 בליגה הספרדית נפגשו שתי הקבוצות שנועלות את הטבלה לאס פלמאס ומלאגה. שער של אלן חלילוביץ' בדקה ה-90 העניק ללאס פלמאס את הניצחון והצהובים פתחו פער של ארבע נקודות בתחתית על פני מלאגה שעושה את דרכה הוודאית לליגת המשנה.

דייגו לקסאלט שחקן גנואה. רויטרס
לקסאלט וגנואה עם ניצחון גדול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully