וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לואיס אנריקה עשוי להחליף את אנטוניו קונטה כמאמן צ'לסי

האלופה הושפלה אתמול עם 4:1 מול ווטפורד ולראשונה זה 23 שנה הובסה פעמיים ברציפות בליגה, הלחץ על אנטוניו קונטה גובר ובספרד משוכנעים: מאמן ברצלונה לשעבר יגיע לסטמפורד ברידג'

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
מה יש לך להציע מול ברצלונה בשמינית הצ'מפיונס? קונטה שוב מובס בליגה/רויטרס

מה קורה לצ'לסי? אתמול (שני) אלופת הפרמיירליג (היוצאת, ללא ספק) ספגה תבוסה מביכה 4:1 מול ווטפורד, פחות משבוע אחרי שהובסה 3:0 בבית מול בורנמות'. וכמו תמיד אצל צ'לסי, יש לה נטייה להפוך דברים לדרמטיים, כשהפעם היא נאלצה לשחק למעלה מ-60 דקות בעשרה שחקנים (אחרי הרחקת בקאיוקו), ופשוט התפרקה בדקות הסיום, כשחטפה שלושה שערים בין הדקה ה-84 ל-91. אדן הזאר עוד השווה ל-1:1 בדקה ה-82 אחרי פיגור מוקדם, אבל מאותו רגע השחקנים של אנטונו קונטה פשוט נפלו מהרגליים מול החגיגה של הצרעות.

מעמדו של קונטה היה לא יציב עוד בקיץ, כשעלו שאלות בנוגע לעתידו ולמידת שביעות רצונו מהמתחולל בקבוצה, אבל נדמה שכעת, כשגם המקום הרביעי בסכנה והקבוצה עלולה להחמיץ את ההעפלה לליגת האלופות לעונה הבאה, הלחץ רק יגבר, במיוחד לנוכח העובדה שזו הפעם הראשונה זה 23 שנה שהקבוצה מפסידה שני משחקי ליגה רצופים בהפרש של שלושה שערים (אוקטובר 1995, 4:1 ליונייטד ו-3:0 מול בלקבורן).

ובזמן שמעמדו של קונטה מעורער מי תמיד, מי שמוזכר כמועמד המוביל להחליפו הוא לא אחר מאשר לואיס אנריקה, המאמן שזכה עם ברצלונה בכל תואר אפשרי, אך לקח שנת חופש והשנה מתעסק בספורט אתגרי ורכיבת אופניים להנאתו. בשבוע שבוע דיווחו בלונדון שהמאמן בן ה-47 יחליף את קונטה בקיץ ואולי כבר עכשיו לאור התוצאות האיומות של הבלוז וכן שג'וליאנו בלטי המגן של ברצלונה וצ'לסי לשעבר עשוי לשמש כמנהל הספורטיבי של אלופת אנגליה.


עוד בנושא

אנגליה: צ'לסי הובסה 4:1 משפיל על ידי ווטפורד
סלאח, דה בראונה ולוקאקו פורחים; באנגליה לועגים לטעויות של צ'לסי
יורגן קלופ על השיפוט: "אם אומר את מה שאני חושב, אספוג קנס שטרם נראה"

דויד לואיז שחקן צ'לסי. רויטרס
לא תצוגה מרשימה במיוחד. לואיז/רויטרס
אוליבייה ז'ירו צ'לסי. רויטרס
חשב שהוא עוזב מיטה חולה. ז'ירו/רויטרס

קונטה נשאל על מעמדו בסיום המשחק, ואמר: "מעמדי? אותו דבר. אני נשאר כאן, מנסה לעבוד ונותן את כולי לעבודה. לחץ? איזה לחץ? מה זה הלחץ? אני עובד - אם זה מספיק, אוקיי. אלא אם כן המועדון רוצה לקבל החלטה אחרת".

קונטה הוסיף ש"ניסיתי להזהיר את כולם בנוגע לקושי במסלול שלנו גם בליגה וגם בליגת האלופות. היום שיחקנו רע מאוד, אבל אולי אני עשיתי את הטעות עם בחירת ההרכב. אני חושב שהבחירות שלי היו רעות מאוד. היה קשה מאוד לשנות דברים הערב".

כמו כן אמר קונטה ש"לקבל שני צהובים תוך כמה דקות, ברור שצריך להיזהר ולהימנע מדברים כאלה. אף פעם לא טוב לשחק בעשרה שחקנים. ניסינו לשחק, אבל היינו לא נינוחים עם הכדור. במצבים כאלה האשמה היא של המאמן. במחצית השנייה ראיתי הרבה רצון, אבל גם הרבה בלבול. עכשיו אנחנו צריכים לקבל את זה, והעונה נצטרך להילחם קשה. כל מה שנעשה יהיה קשה מאוד".

מאמן ווטפורד חאבי גרסיה אמר בסיום: "זה היה לילה בלתי נשכח, ניצחון גדול במשחק גדול, אני גאה מאוד בשחקנים. נכון שהמשחק השתנה אחרי ההרחקה, אבל אני חושב ששיחקנו טוב כל המשחק". מה שעשוי להטריד אותו זה העובדה שהחלוץ וטרוי דיני חגג שער עם אצבע משולשת כפולה לעבר אוהדי צ'לסי, והוא עלול להיענש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully