וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אם אומר את מה שאני חושב, אספוג קנס שטרם נראה"

מאמן ליברפול היה עצבני על השיפוט אחרי ה-2:2 מול טוטנהאם: "אני כועס, אבל לא יכול לשנות כלום, אז מה התפקיד שלי? לייצר כותרות". פוצ'טינו: "השיפוט היה מצוין, כל ההחלטות צודקות"

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. GettyImages
שער אדיר שלו בדקה ה-91 לא הספיק. סלאח/GettyImages

משחק סוער במיוחד נערך אתמול (ראשון) באנפילד בין ליברפול לטוטנהאם. שתי הקבוצות נפרדו ב-2:2 כשהדרמה החלה בדקה ה-80. ויקטור ווניאמה כבש שער ענק ואיזן אחרי שער מוקדם של מוחמד סלאח (3). שבע דקות חלפו וטוטנהאם קיבלה פנדל שלא היה ולא נברא. הארי קיין היה בעמדת נבדל כשקיבל כדור עומק, עבר את לוריס קאריוס וצלל. השופט העניק לטוטנהאם פנדל, אותו הארי קיין בעט רע למרכז השער וקאריוס הדף. בדקה ה-91 עלתה ליברפול ליתרון עם שער ענק של סלאח בתום מבצע אישי יפהפה, אבל בדקה ה-95 טוטנהאם קיבלה עוד פנדל אחרי החלטה גבולית בעקבות ספק עבירה של וירג'יל ואן דייק על אריק לאמלה. קיין שוב לקח את הפנדל והפעם בעט חד לפינה וקבע 2:2. אנשי ליברפול נראו נסערים מאוד לאחר שריקת הסיום וטענו לקיפוח על ידי השופט.

עוד בנושא:
ליברפול וטוטנהאם נפרדו ב-2:2 סוער

המספרים:

* הארי קיין הגיע ל-100 שערי ליגה ב-141 הופעות בלבד. רק אלן שירר (124 משחקים) הגיע ל-100 שערי ליגה בכמות קטנה יותר של משחקים.

* ליברפול לא הפסידה ב-15 המשחקים הביתיים האחרונים שלה בפרמיירליג (שמונה ניצחונות ושבע תוצאות תיקו). זו הריצה השנייה הכי טובה בליגה כרגע כשרק מנצ'סטר סיטי מחזיקה בריצה טובה יותר עם 25 משחקים.

* טוטנהאם ניצחה רק פעמיים ב-26 המשחקים האחרונים שלה באנפילד (8%), רק מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' יש לה מאזן רע יותר (0 ניצחונות ב-25 המשחקים האחרונים).

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
קלופ/רויטרס

"היה משחק אינטנסיבי מאוד בין שתי קבוצות טובות מאוד", אמר מאמן ליברפול יורגן קלופ אחרי המשחק, "היו הרבה תיקולים חזקים במחצית הראשונה, הרבה רגעים בהם חשבנו שיהיו בעיטות חופשיות והשופט התעלם כאילו אמר: 'זה המשחק היום וזה הסגנון, כל זה מותר'. אז הגיעה הנגיעה הרכה ביותר בכל המשחק שהכריעה את התוצאה. זה לא פנדל, זה רק מצב. אני כועס, אבל אני לא יכול לשנות דברים אז מה העבודה שלי בעצם? ליצור כותרות? להיענש? לשלם קנסות? אם אומר את מה שאני חושב, אשלם את הקנס הכי גדול בעולם הכדורגל. זה לא הגיוני בכלל".

על הפנדל בדקה ה-95 אמר המאמן הגרמני: "שמעתי שלאמלה היה בנבדל של רגל אחת כשהוא רץ אל תוך ואן דייק ונפל. וירג'יל ראה אותו בשנייה האחרונה, עצר את התנועה שלו ועדיין נגע בו כשלאמלה כבר היה בדרך למטה. השופט אמר להמשיך לשחק ואז הקוון לקח את ההחלטה. זה מה שקרה וזה מה שכולם ראו. בדקה ה-93 צריך לקחת החלטה לגבי פנדל רק אם אתה בטוח ב-100%. היה ברור ששחקני היריבה רצו ליפול ברחבה ורוצים לגרום לסוג הזה של הבעיות. אנחנו צריכים לקבל את זה כי אפשר לשנות את זה. אבל קשה לבלוע את זה".

קשר האדומים ג'יימס מילנר אמר: "זה מאכזב, להוביל כך ואז כל מה שקרה עם הצלת הפנדל והשער של סלאח, זה היה רגע שמנצח משחקים ובסוף איבדנו את זה. אנחנו מאוכזבים. ראיתי שוב את הפנדל שהם קיבלו בסוף, היה שם מגע. השופט אמר שלא היה פנדל, אבל הקוון אמר שהיה פנדל ב-100%. הפנדל הראשון היה מנבדל ברור, אבל קאריוס הצליח להציל. לא הצלחנו לשלוט במשחק במהלך המחצית השנייה ולא הצלחנו להשיג את השער הזה שייתן לנו את הניצחון. טוטנהאם קבוצה טובה שמניעה את הכדור בצורה מוצלחת".

שוער ליברפול לוריס קאריוס הוסיף: "כולם מתוסכלים מאוד, כולם רצו לנצח. הצלחנו לכבוש שער בדקה ה-91 אז קשה לתאר שלא תשיג את הניצחון". השוער הגרמני התייחס לפנדל הראשון שקיבלה טוטנהאם כשאמר: "הם שלחו את הכדור קדימה, זה פגע ברגל של לוברן ואז הייתי צריך לקבל החלטה אם לצאת או לא. לקחתי סיכון ואולי הוא נגע בי קצת כי הזזתי את הזרוע אחורה, אבל אם זה פנדל? שיהיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הארי קיין שחקן טוטנהאם. GettyImages
חוגג את השער שלו. קיין/GettyImages

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "בירכתי את השופט על כך שהוא הראה אופי. היה קשה לקבל את ההחלטות שהם קיבלו, אבל אחר כך התבשרתי בחדר ההלבשה שההחלטות שהם קיבלו היו נכונות. לפעמים אנחנו מתלוננים עליהם, אבל אני לא מתלונן כי החלטתי כבר מזמן שלא אתלונן על השופטים. חשוב מאוד להחמיא להם כשהם צודקים כי יש להם עבודה קשה מאוד". על המשחק עצמו אמר פוצ'טינו: "הייתי רגוע ושלו. אני קצת חולה ומקורר, אבל אני חושב שזה היה משחק מדהים לצפייה. שתי הקבוצות רצו וניסו לשחק כדורגל מלהיב ואני חושב שאנחנו היינו הקבוצה הטובה יותר לאורך המשחק ואיבדנו שתי נקודות. היינו כל הזמן תחת שליטה למרות שספגנו שער מוקדם. כשמנתחים את 90 הדקות, טוטנהאם הייתה הרבה יותר טובה. אנחנו תמיד מנסים לתת את הטוב ביותר שלנו. הקבוצה תמיד מראה אופי ונחישות".

הארי קיין, שכבש את השער השני, אמר: "הייתי קצת לחוץ לפני הפנדל השני. זה היה רגע גדול עם הרבה לחץ, אבל שמרתי על הרוטינה שלי. היה הרבה לחץ מול הקופ. בפעם הראשונה עשיתי את כל מה שרציתי והשוער הציל. אתה חייב לקחת את ההזדמנויות שלך. חשבתי שהגיע לנו פנדל במצב השני. המגן הכשיל את לאמלה. המאמן אמר לנו במחצית לשחק מהר יותר. הגענו להרבה מצבים. ויקטור ווניאמה כבש שער נהדר ואם אני הייתי כובש את הפנדל כנראה שהיינו מנצחים. אני בעונה טובה מול השער, אני מקווה שזה יימשך כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully