וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח, דה בראונה ולוקאקו פורחים; באנגליה לועגים לצ'לסי

הצמד של המצרי נגד טוטנהאם העלה את המאזן שלו ל-21 שערי ליגה ובממלכה שוב הזכירו לבלוז את הפספוסים שלהם מהשנים האחרונות. השלושה כבשו העונה ביחד 40 שערים ובישלו 23 נוספים

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. GettyImages
שבחים מקיר לקיר. סלאח/GettyImages

הצמד של מוחמד סלאח במדי ליברפול נגד טוטנהאם אתמול (ראשון, 2:2) שוב גרם למצרי לקבל שבחים מקיר לקיר ולהיות מושווה לליאונל מסי. סלאח כבר כבש העונה 21 שערים ובישל 7 נוספים ולצד כל המחמאות, באנגליה שוב הזכירו כיצד צ'לסי ויתרה עליו בקלות. אבל לא רק עליו.

לצד סלאח, אחד המתחרים הבולטים על תואר "שחקן העונה" בפרמיירליג, יהיה קווין דה בראונה שמצעיד את מנצ'סטר סיטי לאליפות. לבלגי 7 שערים ו-11 בישולים בליגה, ו-11 שערים ו-15 בישולים בכל המסגרות. וגם עליו צ'לסי ויתרה.

ולא נשכח את רומלו לוקאקו. החלוץ הבלגי הבקיע 12 שערי פרמיירליג ובישל 5 נוספים, ובליגת האלופות הוא מצא את הרשת 4 פעמים בשלב הבתים. גם הוא, כמו סלאח ודה בראונה, היה בצ'לסי ולא מצא מקום.

צ'לסי כבשה העונה 45 שערים - המאזן השישי בטיבו בפרמיירליג. היא מתקשה יחסית בחלק ההתקפי, לא הבקיעה בשישה משחקי ליגה ומרוחקת ממאבק האליפות. אנטוניו קונטה לא היה אחראי לשחרור של אף אחד משלושת השחקנים הנ"ל, אבל באנגליה מזכירים העונה כל הזמן את הריג'קטים של צ'לסי.

עוד בנושא:

מוחמד סלאח הבריק ב-2:2 של ליברפול וטוטנהאם
צרפת: מונאקו נחלצה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 את ליון ב-10 שחקנים
איטליה: שביעייה ליובנטוס, אבל נאפולי בפסגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully