וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שביעייה ליובנטוס עם שלושער של היגואין, אבל נאפולי בפסגה

האלופה לא ריחמה על ססואולו בדרך ל-0:7 מוחץ וניצחון שביעי רצוף, אך המוליכה שמרה על יתרון נקודה עם 0:2 על בנבנטו. רומא ניצחה בזכות שער תוך 43 שניות, 1:1 בין אודינזה למילאן

שחקני יובנטוס חוגגים עם גונסאלו היגואין (משמאל). רויטרס
הראשון שכובש שלושער בליגה במדי נאפולי ובמדי יובנטוס. גונסאלו היגואין חוגג עם החברים/רויטרס

המחזור ה-23 באיטליה סיפק היום (ראשון) תצוגת תכלית מצד יובנטוס, שמחצה 0:7 את ססואולו ועלתה לפסגה לכמה שעות, עד שנאפולי חזרה לשם עם 0:2 בקרב הקצוות מול בנבנטו. רומא ניצחה 0:1 בוורונה משער תוך 43 שניות של ג'נגיז אונדר, מילאן הסתפקה ב-1:1 אצל אודינזה.

seperator

בנבנטו - נאפולי 2:0

הקבוצה של מאוריציו סארי נתנה ליובנטוס כמה שעות בפסגה, לפני שחזרה אליה עם ניצחון ליגה שביעי ברציפות. בנבנטו, עדיין ללא המצטרף הטרי בקארי סאניה, קיוותה להדהים את איטליה ואולי להשיג נקודה שמינית העונה, אך בדקה ה-20 דריס מרטנס הקפיץ מעל השוער כריסטיאן פוג'וני הוותיק שהגיע מסמפדוריה והקל את המלאכה על נאפולי. שיאן השערים של המועדון, הקפטן מארק האמשיק, סגר עניין בדקה ה-47 אחרי מסירה של חוסה קאייחון. בשבת מצפה לנאפולי אתגר קשה הרבה יותר, בבית מול לאציו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דריס מרטנס שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
כבש מחזור שלישי ברציפות. דריס מרטנס/רויטרס

יובנטוס - ססואולו 0:7

האלופה חגגה ניצחון ליגה שביעי רצוף עם שביעייה מוחצת לרשתה של ססואולו - 0:7 ראשון שלה בליגה מאז הניצחון הזהה על פארמה בנובמבר 2014. המגן השמאלי אלכס סנדרו, שמועמד לעזוב בקיץ לטובת פריס סן ז'רמן, ניצל בלגן ברחבה כדי לכבוש את הראשון בדקה התשיעית. בדקה ה-24 הברזילאי הסיט כדור קרן לעבר סמי חדירה שכבש מקרוב, ובחלוף שלוש דקות הגרמני השלים צמד אחרי כדור עומק של מיראלם פיאניץ', שבעצמו הפציץ את הרביעי בדקה ה-38 הודות להכנה של חדירה. פציעות אילצו את יובנטוס לבצע שלושה חילופים עד לדקה ה-46, אך זה לא עצר את סחף השערים, עליו השתלט במחצית השנייה גונסאלו היגואין. הארגנטינאי ירה בסיבוב בדקה ה-63, עבר את השוער אחרי עוד אסיסט של קלאודיו מרקיזיו בדקה ה-74 והשלים שלושער ראשון במדי יובנטוס בדקה ה-83.

סמי חדירה שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
צמד ובישול עוד לפני ההפסקה. סמי חדירה/רויטרס

אודינזה - מילאן 1:1

משחק ליגה חמישי ללא הפסד לרוסונרי, אבל רצף הניצחונות נעצר על שלושה בגלל שער עצמי כואב. סוסו הנפלא העלה את מילאן ליתרון עם טיל אדיר מ-30 מטרים למשקוף ופנימה בדקה התשיעית, אבל צהוב שני שנשלף לעבר דוידה קלאבריה בדקה ה-68 סיבך את האורחת. שמונה דקות לאחר שנותרה בנחיתות מספרית בעקבות ההרחקה השישית שלה העונה (יותר מכל קבוצה אחרת בסרייה A), מילאן ספגה את השוויון: כדור הרוחב של קווין לזניה פגע בלאונרדו בונוצ'י וגם בג'אנלואיג'י דונארומה, לפני שנכנס פנימה. ג'נארו גאטוזו וחבורתו ירדו למקום השמיני, אודינזה תשיעית עם שתי נקודות פחות.

שחקני מילאן חוגגים. GettyImages
חגגו שער מרהיב, אך יצאו עם נקודה בלבד. שחקני מילאן/GettyImages

ורונה - רומא 1:0

אחרי שישה מחזורים שחונים, הג'לארוסי סוף סוף חזרו להרגיש את טעם הניצחון ונצמדו לאינטר שבמקום הרביעי. ג'נגיז אונדר כבש אחרי 43 שניות בבעיטה מחוץ לרחבה את שער הבכורה שלו במדי רומא, שהיה שער הליגה הכי מהיר שלה מאז ינואר 2012, אז פרנצ'סקו טוטי עשה את זה אפילו מהר יותר מול צ'זנה. בדקה ה-51 לורנזו פלגריני הורחק בכרטיס אדום ישיר מעט מוגזם, אך למרות זאת הקבוצה של אוזביו די פרנצ'סקו החזיקה מעמד עד לסיום מול קבוצת התחתית, שנותרה במרחק של ארבע נקודות מהקו האדום.

שחקן רומא ג'נגיז אונדר חוגג. GettyImages
פתח בסערה. ג'נגיז אונדר חוגג/GettyImages

משחקים נוספים

אטאלנטה - קייבו 0:1
לאטאלנטה: ג'אנלוקה מאנצ'יני (72)

בולוניה - פיורנטינה 2:1
לבולוניה: אריק פולגאר (44). לפיורנטינה: ז'ורדן ורטו (41), פדריקו קייזה (71)

קליארי - ספאל 0:2
לקליארי: לוקה צ'יגאריני (33), מרקו סאו (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully