וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "ברצלונה זה משחק העונה, לא ניתן להם להתאושש מחילופי המאמנים"

5.2.2018 / 22:44

עוזר מאמן מכבי תל אביב, שניהל את הניצחון על מכבי ראשון לציון, התייחס לקרב היורוליג ביום חמישי בהיכל מול בארסה שפיטרה את סיטו אלונסו: "הם עדיין לא מצאו את דרכם העונה"

one

שלושה ימים לפני המשחק החשוב ביורוליג מול ברצלונה, מכבי תל אביב לא התקשתה לנצח בהיכל 74:85 את מכבי ראשון לציון במשחק שנעל את המחזור ה-16 בליגת העל. הצהובים התייצבו למשחק ללא המאמן החולה נבן ספאחיה ועוזרו גיא גודס היה זה שניהל את המשחק.

נראה שגודס לא התרשם יותר מדי ממה שראה על הפרקט ואמר: "זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח אותו. עבדנו על שיפור אלמנטים הגנתיים, היו לנו דקות טובות לפרקים הגנתית, כך גם הרבע השלישי. יש עוד מקום להשתפר ולהתקדם. אין שאננות, התמקדנו בעיקר בעצמנו ולא במשחק הצפוי ביום חמישי. ברצלונה זו קבוצה עמוסת כישרון שעדיין מחפשת את הדרך שלה. זה משחק עונה, משחק אחר לגמרי ברמה אחרת. אנחנו חייבים לצבור נצחנות כדי להיות במצב טוב".

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 74:85 את מכבי ראשון לציון
ברצלונה פיטרה את המאמן סיטו אלונסו, 3 ימים לפני מכבי תל אביב
עירוני נהריה פנתה ליובל נעימי, גם פורטיטודו בולוניה בעקבותיו

גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עם הפנים לברצלונה. גודס/ברני ארדוב

גודס התייחס לפיטוריו הערב (שני) של מאמן ברצלונה סיטו אלונסו ואמר: "במצבים כאלה זה יכול ללכת לשני כיוונים, אין ספק שמתי שמאמן מוחלף אז הלחץ על השחקנים. אנחנו מבחינתנו צריכים לא להסתכל על זה בכלל, לעשות מה שאנחנו רוצים לעשות, להיות אגרסיביים, נעשה את ההכנה כמו שצריך כדי לא לתת להם להתאושש".

מנגד, במכבי ראשון לציון קיבלו בהבנה את ההפסד. המאמן שמוליק ברנר אמר: "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים על משהו שהוא קצת גדול עליהם כעת".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully