וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה פנתה ליובל נעימי, גם פורטיטודו בולוניה בעקבותיו

5.2.2018 / 17:05

בגעתון מנהלים מגעים עם פורלי, קבוצתו של הרכז הישראלי מתחתית הליגה השנייה באיטליה. סגנית אלופת אירופה לשעבר, שמנסה לחזור לגדולתה, מציעה עליו טרייד. נעימי מעמיד העונה ממוצעים של 14.6 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק

אתר רשמי

בווידיאו: סל ניצחון של יובל נעימי העונה במדי פורלי מחצי מגרש

האם יובל נעימי חוזר לישראל - או שאולי הוא בדרך לאחת התחנות המעניינות בקריירה שלו? עירוני נהריה, המדורגת במרכז טבלת ליגת העל, פנתה לרכז הישראלי בן ה-32, שמשחק כיום בהצטיינות בפורלי מהליגה השנייה באיטליה, והציעה לו להצטרף אליה. הסגולים מנהלים מגעים עם קבוצתו, שבוחנת האם תוכל לאתר במהירות רכז זר במקומו לפני שתסכים לשחררו.

אלא שנהריה אינה היחידה: על פי דיווחים שהתפרסמו היום (שני) בתקשורת המקומית, במועדון הפאר לשעבר פורטיטודו בולוניה הציעו לפורלי טרייד שבמסגרתו הוא יועבר אליהם תמורת הרכז האמריקאי דמיטרי מקיימי.

זו עונתו השנייה של נעימי (1.87) בליגת המשנה האיטלקית. פורלי מדורגת במקום ה-13 מתוך 16 בטבלה, עם שבעה ניצחונות לעומת 12 הפסדים, אבל השחקן עצמו בולט לטובה ברמה האישית ומעמיד ממוצעים מרשימים של 14.6 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-6.1 אסיסטים למשחק.

את אחד ממשחקיו הטובים העונה רשם נעימי מול בולוניה, כשתרם 18 נקודות ו-12 אסיסטים, והמאמן הוותיק מתיאו בוניצ'ולי מעוניין להחתימו. בתחילה, על פי הפרסומים באיטליה, הציעה פורטיטודו לפורלי פיצוי תמורת שחרורו, ומשנענתה בשלילה, היא הציעה טרייד שבמסגרתו תעביר אליה את מקיימי, שבעונת 2011/12 שיחק תקופה קצרה בהפועל ירושלים - דווקא כשנעימי היה בשורותיה וסבל מפציעה.

יובל נעימי עירוני נס ציונה. קובי אליהו
בין עין שרה לפאלאדוצה. נעימי/קובי אליהו

בנהריה החלו להתעניין בנעימי לאור הפיחות במעמדו של הרכז הצעיר יפתח זיו (22), שפתח את העונה כתקווה גדולה אבל נדחק בתקופה האחרונה לקצה הרוטציה של המאמן אריק אלפסי.

בשבוע שעבר, כשזיו קיבל שתי דקות בלבד בהפסד לבני הרצליה, אמר עליו אלפסי כי "יפתח צריך להוכיח שמגיע לו לשחק, כמו כולם. אין מחשבות, שחקנים אחרים משחקים כדורסל טוב, אם הוא יוכיח שמגיע לו לשחק, אז הוא ישחק". אתמול, בניצחון על גלבוע/גליל, גדל נתח הדקות שלו ל-14, אבל הוא סיים ללא נקודות ועם ארבעה אסיסטים.

שחקן פאף בולוניה קרלטון מאיירס מול שחקן מכבי תל אביב אריאל מקדונלד. GettyImages
היו ימים. קרלטון מאיירס מול אריאל מקדונלד במדי פורטיטודו/GettyImages

פורטיטודו נחשבה בעשור הקודם לאחת הקבוצות העשירות והטובות באיטליה בפרט ובאירופה בכלל. היא זכתה פעמיים באליפות המדינה (ב-2005 וב-2005) ואף הגיעה לגמר היורוליג ב-2004, בו הובסה 118:74 בידי מכבי תל אביב ביד אליהו.

ב-2009 חדלה הקבוצה מלהתקיים והורדה לליגה הרביעית עקב משבר כלכלי כבד, וב-2013 הוקמה מחדש על ידי אנשי עסקים מקומיים. פורטיטודו מעמידה את התקציב הגבוה ביותר בליגת המשנה, ומדורגת במקום השני בטבלה עם מאזן 5:14, כך שסיכוייה לעלות חזרה למקומה הטבעי נראים טובים.

בבולוניה חולמים על שחזור הימים הגדולים של הכדורסל בעיר, ומפנטזים על שובו של הדרבי בליגה הראשונה בעונה הבאה. וירטוס, יריבתה המושבעת של פורטיטודו, כבר עלתה הקיץ לבמה המרכזית במדינה והיא מדורגת במקום החמישי בליגה, כשבשורותיה משחק אלסנדרו ג'נטילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully