וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה פיטרה את המאמן סיטו אלונסו, 3 ימים לפני מכבי תל אביב

לנוכח הכישלונות בליגה וביורוליג והמאזן האומלל, הודיעה ברצלונה על פיטורי המאמן המאכזב: "מעריכים את עבודתו". מי שיעמוד על הקווים מול מכבי תל אביב יהיה אלפרד ז'ולבה, שאימן את ברצלונה ב'

מאמן באסקוניה סיטו אלונסו. GettyImages
קדנציה כושלת. סיטו/GettyImages

שלושה ימים לפני המשחק שלה ביורוליג מול מכבי תל אביב, ברצלונה הודיעה היום (שני) על פיטורי מאמן הקבוצה סיטו אלונסו. הקש ששבר את הגב היה ההפסד של בארסה במשחק הליגה האחרון מול באסקוניה. ברצלונה הובסה אתמול 96:72 בליגה, אחרי שאת הרבע הראשון סיימה בפיגור 31:7. כרגע ביורוליג ברצלונה במאזן של 14 הפסדים ו-7 ניצחונות (במקום ה-14, מרחק ארבעה ניצחונות מהמקום השמיני שמוביל להצלבה), ובליגה מאזנה 7:13 והיא במקום השלישי, הרחק מריאל מדריד הראשונה (2:17).

מי שידריך את הקבוצה מול מכבי תל אביב יהיה אלפרד ז'ולבה, שאימן את ברצלונה ב', קבוצת הבת. הוא אימן בעבר את חובנטוד, חירונה וסראגוסה. ברצלונה היא כמובן האכזבה הגדולה של היורוליג, קבוצת פאר עם תקציב של 25 מיליון יורו שספגה העונה יותר הפסדים מניצחונות בכל המסגרות.

בהודעת המועדון נכתב: "המועדון רוצה להודות לסיטו ולאחל לו את המיטב, גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית, ומעריכה את המקצוענות והמסירות שלו, גם בעבודה עם הקבוצה וגם באימון כדורסל". סיטו אלונסו הגיע הקיץ לקבוצה אחרי הפרידה מברצאוסקאס, וניסה לבצע מהפכה, שלא צלחה. הוא חתם על חוזה לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully