וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 74:85 את מכבי ראשון לציון

שלושה ימים לפני המשחק החשוב מול ברצלונה הצהובים, נטולי ספאחיה החולה, לא התקשו מול הקבוצה של שמוליק ברנר. ג'ייק כהן שוב להט בליגה עם 19 נקודות. ניצחון שישי רצוף למכבי אשדוד

one

המחזור ה-16 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים: מכבי תל אביב ניצחה בהיכל 74:85 את מכבי ראשון לציון ומכבי אשדוד השיגה ניצחון ליגה שישי ברציפות כשהקורבן הפעם הייתה עירוני נס ציונה מהתחתית, 81:84.

מייקל רול, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאבק על הכדור בהיכל/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון 74:85

שלושה ימים לפני משחק היורוליג החשוב מול ברצלונה, הצהובים לא התקשו לנצח את מכבי ראשון לציון בהיכל. מכבי תל אביב התייצבה למשחק ללא המאמן החולה נבן ספאחיה ומי שניצב על הקווים היה עוזרו גיא גודס. ג'ייק כהן שהתלונן בפני גורמים במכבי תל אביב על מיעוט דקות המשחק ביורוליג שלח איתות נוסף לצוות המקצועי בדמות 19 נקודות לסל הראשוני בתוספת 9 ריבאונדים.. מייקל רול שפתח את המשחק חזק הוסיף 14 נקודות למאזן הצהוב. מנגד, מכבי ראשון לציון לא ממש האמינה בעצמה במשחק ונראה היה שעסוקה בעיקר בלמזער נזקים. מארק טולפסון הוביל את קלעי המפסידים עם 14 נקודות.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, מייקל רול 14, דשון תומאס 13, פייר ג'קסון 9, נוריס קול 8, ג'ונה בולדן ויובל זוסמן 5 כ"א, איתי שגב שיחק (08:17) ולא קלע

קלעו למכבי ראשון לציון: מארק טולפסון 14 נקודות, עידן זלמנסון 12, מרפי הולוואי ויניב סולומון 10 כ"א, דרו קרופורד ואבי בן שימול 8 כ"א, ג'ייסון סיגרס 5, ניצן חנוכי 3, עודד ברנדווין ואייל שולמן 2 כ"א

עוד בנושא
ברצלונה פיטרה את המאמן סיטו אלונסו, 3 ימים לפני מכבי תל אביב
עירוני נהריה פנתה ליובל נעימי, גם פורטיטודו בולוניה בעקבותיו
נבחרת ישראל: פניני ולימונד חזרו לסגל, נמרוד לוי זומן לראשונה

עוד באותו נושא

ברצלונה פיטרה את המאמן סיטו אלונסו, 3 ימים לפני מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
גיא גודס, עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המחליף של ספאחיה לערב אחד. גיא גודס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

מייקל רול פתח את המשחק בסערה וקלע 9 מ-11 הנקודות הראשונות של מכבי תל אביב. אבל האורחת לא נבהלה וסל של יניב סולומון קבע 14:14 שש דקות מהפתיחה. ראשון לציון עלתה ליתרון 16:18, אבל הצהובים הגיבו עם שתי שלשות של ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומאו והחזירו לעצמם את היתרון. התוצאה לאחר עשר הדקות הראשונות: 20:24 למכבי תל אביב.

פייר ג'קסון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פייר ג'קסון באוויר/ברני ארדוב

בתחילת הרבע השני הצהובים נכנסו לקצב, ראשון לציון קפאה על מקומה וסל של נוריס קול העלה את מכבי תל אביב ל-26:35. הריצה הצהובה נמשכה וסל במתפרצת של פייר ג'קסון הטיס את החבורה של גיא גודס ל-32:44. לקראת המחצית ראשון לציון צימקה מעט: 38:47 למכבי תל אביב.

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כהרגלו, בולט בליגה. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

בתחילת הרבע השלישי פייר ג'קסון לקח על עצמו את המשחק של מכבי תל אביב, אבל הרבה להחטיא וספג עבירה טכנית אחרי שהתלונן על השיפוט. ראשון לציון ניצלה זאת כדי לצמק ל-44:51. נוריס קול שנשלח למגרש במקום ג'קסון הכניס רוח חיובית וסל שלו העלה את הצהובים ל-46:57. מכבי תל אביב המשיכה את התנופה כשדשון תומאס ניפק מהלך של סל ועבירה בדרך ליתרון שיא של 48:65 בסוף הרבע השלישי.

ג'ונה בולדן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ג'ונה בולדן על הגובה/ברני ארדוב

דקה בתוך הרבע האחרון יובל זוסמן צלף שלשה, העמיד את התוצאה על 51:70 והגארבג' טיים יצא לדרך. התוצאה בסיום המשחק: 74:85 לזכות מכבי תל אביב.

איתי שגב, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שיחק אך לא קלע. איתי שגב/ברני ארדוב
שמוליק ברנר, מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הפנים על הספסל אומרות הכול. שחקני ראשון לציון והמאמן שמוליק ברנר/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - מכבי אשדוד 84:81

צפו בתקציר המשחק

ייתכן וזה הלך יותר קשה מהצפוי אבל מכבי אשדוד, הקבוצה הלוהטת בליגה, השיגה ניצחון שישי רצוף על חשבון נס ציונה המסובכת בתחתית. החבורה של בראד גרינברג איפשרה לקבוצה הביתית לקלוע רק 6 נקודות ובעצמה קלעה 18. לקראת סיום נס ציונה התקרבה עד כדי שתי נקודות בלבד מהחבורה של בראד גרינברג, אבל מי אם לא הנרי סק שוב היה שם בשביל אשדוד עם סלי קלאץ' וערב של 25 נקודות בשביל להצעיד את קבוצתו לניצחון נוסף. 25 של קאליף וואיט שהופך לנשק העיקרי של נס ציונה בהתקפה על חשבון דקואן קוק וטאליב זאנה לא עזרו הפעם. אולי במשחק הבא.

קלעו לעירוני נס ציונה: קאליף וואיט 25 (5 מ-13 לשלוש), דקוואן קוק 21, אלעד הופמן 10, טאליב זאנה 9, גולן גוט 6 (2 מ-3 לשלוש), נאור שרון וטל דן 4 כ"א, גארי בראון 2, אלישי כדיר שיחק ולא קלע

קלעו למכבי אשדוד: סק הנרי 25 נקודות, קמרון לונג 19, ג'ראלד לי 13, נמרוד לוי 8, גיל אמיתי 4, נתנאל ארצי 3, טראוויס ווריק 2,

שחקני מכבי אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
הקבוצה החמה בליגה. מכבי אשדוד/לירון מולדובן

מהלך המשחק

אשדוד הסתערה על היריבה ישר מהפתיחה ובעיקר מנעה מנס ציונה לייצר נקודות. אחרי עשר הדקות הראשונות אשדוד הובילה 6:18. את הרבע השני נס ציונה פתחה הרבה יותר טוב ושתי נקודות של דקואן קוק מהקו צימקו את ההפרש האשדודי ל-19:23 בלבד. אבל האורחת הגיבה בריצה משלה וליי אפ של קמרון לונג קבע 21:36 לזכות החבורה של בראד גרינברג. תוצאת מחצית: 23:38 לאשדוד.

בתחילת ברבע השלישי השליטה של אשדוד נמשכה כשג'אמפ של אלכס צ'וברוביץ' קבע 33:49. בשלב הזה נס ציונה רצה 0:9 כששלשה של גולן גוט קבעה 42:49 בלבד לזכות אשדוד. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 49:57 לקבוצה מעיר הנמל. את הרבע האחרון נס ציונה פתחה בתנופה וסל של דקואן קוק צימק ל-57:62. סק הנרי נכנס לפעולה והעלה את הצהובים ל-60:68. אבל נס ציונה לא ויתרה ושלשה של קאליף וואיט שתיים וחצי דקות לסיום צימקה ל-71:73 בלבד. אשדוד הגיבה מיד בשלשה של סק הנרי ומזה המארחת כבר לא חזרה. אשדוד חוגגת ניצחון ליגה שישי ברציפות 81:84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully