וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים קבע: שמואלביץ' ינהל את הדרבי החיפאי כמתוכנן

5.2.2018 / 11:14

ועדת השיבוץ שקלה להחליף את השופט שביצע טעות קשה במשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. אחרי שיחה שנערכה עמו, הוחלט להשאירו: "הוא הביע ביטחון מלא ביכולתו להתמודד עם האתגר"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 9:02)

ועדת השיבוץ באיגוד השופטים של משחקי גביע המדינה החליטה שאיתן שמואלביץ' ינהל את הדרבי החיפאי בגביע המדינה מחר (שלישי, 21:00, ספורט 5) כמתוכנן.

הוועדה קיימה הבוקר (שני) התייעצות מיוחדת בעקבות פספוס אישור השער של מכבי תל אביב אמש. במהלך המחצית הראשונה בעיטה של אבי ריקן פגעה במשקוף, ירדה לקרקע ועברה את קו השער בבירור. שמואלביץ' ששימש שופט רחבה, לא ראה את את השער למרות שהיה בעמדה מצוינת.

באיגוד השופטים שוחחו הבוקר עם שמולאביץ' שאמר כי הוא בטוח בעצמו ומשוכנע שהוא יכול להעביר בצורה מקצועית את הדרבי החיפאי, למרות הטעות הקשה אתמול. אחרי התייעצות נוספת הוחלט להותיר את השיבוץ בעינו והאיגוד הודיע: "שמואלביץ' הביע בטחון מלא ביכולתו להתמודד עם האתגר והוועדה מצאה לנכון לגבות אותו".

זו לא הייתה הטעות הבולטת הראשונה של שמואלביץ' בתקופה האחרונה. לפני פחות מחודש הוא אישר שער של קלאודמיר מבית"ר ירושלים בבעיטת קרן ישירה, למרות שאיתי שכטר ביצע עבירה ברורה על שוער עירוני קרית שמונה, איתמר ניצן.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מאושרת: "ניצחון ששבר מחסום פסיכולוגי"
בהפועל באר שבע זועמים על ג'ון אוגו שעשוי לעמוד לדין משמעתי
מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: ציוני המשחק
ג'ורדי קרויף: "אסור לחשוב שאנחנו הקבוצה הטובה בישראל"

שער חוקי של אבי ריקן, מכבי תל אביב, נפסל. צילום מסך
שער ברור/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully