וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: השחקנים הבכירים בריאל מדריד ממשיכים לגבות את זינדין זידאן

על פי "מארקה", רונאלדו, ראמוס, מרסלו, קרבחאל, מודריץ', קרוס ונבאס נלחמים על עתיד מאמנם האהוב: "בלתי מתקבל על דעתם שהוא יעזוב, הם לא יכולים לדמיין את החיים במדריד בלעדיו"

יח"צ - חד פעמי

ריאל מדריד בחרה שלא להתחזק בחלון שננעל השבוע ולהמשיך עם הסגל הקיים, חרף התוצאות הרעות בליגה שהרחיקו אותה מרחק 19 נקודות מברצלונה. שמועות על עתידו של זינדין זידאן נשמעות כמעט מדי שבוע, אולם על פי "מארקה", את גב השחקנים עדיין יש לו.

השחקנים הבכירים, כך נכתב, החליטו להקים מעין "קבינט משבר", בניסיון להציל את מאמנם. "אלה שחקנים שמקשיבים להם בחדר ההלבשה, ומנסים להחזיר את הקבוצה לתלם אחרי פתיחת העונה הרעה", נכתב. "הם מאמינים בזידאן ולראשונה זה שנתיים ראו את מאמנם מוכה, עייף ומתקשה במסיבת העיתונאים אחרי ההפסד ללגאנס.

"הם חששו שהוא יעזוב את העונה בסיום העונה, אבל עבור הסגל הזה זה בלתי מתקבל על הדעת, שכן יש להם כבוד עצום עבורו". בפרט, מדובר על כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס, מרסלו, דני קרבחאל, לוקה מודריץ', טוני קרוס וקיילור נבאס, ש"עומדים לצידו ולא יכולים לדמיין את החיים בלעדיו במדריד. הם רוצים שיישאר עוד שנים רבות".

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו התגייס לקמפיין מד"א להגברת המודעות לתרומות דם
בפעם השלישית ברציפות: ריאל מדריד לא התחזקה בחלון של ינואר

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
רוב השחקנים איתו. זידאן/רויטרס

הדברים הללו מגיעים על רקע הדיווחים שמספר שחקנים אחרים, ביניהם גארת' בייל, קארים בנזמה, איסקו מרקו אסנסיו מביעים תמיכה גורפת הרבה פחות במאמנם. אך, השלד, כאמור, בעד הצרפתי. "המטרה היא להפות את העונה ולתמוך בזידאן לפחות עד סיום העונה, בלי קשר למה יקרה נגד פריס סן ז'רמן".

לאחרונה הביעו מודריץ' ומרסלו תמיכה בזידאן באופן פומבי. "לפקפק בו זה משוגע, הוא המאמן הכי טוב שיש", אמר הקרואטי, בעוד הברזילאי הוסיף: "זידאן הוא המאמן איתו היה לי החיבור הכי טוב בחיי". גם סרחיו ראמוס השמיע דברים דומים כשאמר אחרי ההפסד ללגאנס: "כבר הייתי במצבים כאלה בחיי, ולהחליף מאמן לא עוזר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully