וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: ריאל מדריד לא התחזקה בחלון של ינואר

הקבוצה של זינדין זידאן היא היחידה בכל הליגה הספרדית העליונה שלא השלימה רכש בינואר. וגם: עשרת חלונות ינואר האחרונים של הבלאנקוס, והחיזוק ששאר היריבות לצמרת ביצעו

רויטרס

חלון ההעברות של ינואר נסגר, והסגל של ריאל מדריד נותר כשם שהיה. על אף העונה הקשה שעוברת על הבלאנקוס, שנמצאים במקום הרביעי בלה ליגה, מרחק 19 נקודות מברצלונה, וחרף מבול השמועות, החליטו בסופו של דבר בהנהלה שלא לבצע שינויים.

ב"מארקה" טוענים כי בשבועות האחרונים לא פחות מ-40 שחקנים נקשרו כמועמדים לחזק את הקבוצה של זינדין זידאן, ובראשם מאורו איקרדי, אך, כאמור, אף לא אחד הגיע - אפילו לא שוער בילבאו קפה אריסבלאגה, שכבר היה על סף חתימה בבלאנקוס. על פי דיווחים, זידאן הביע בפני פלורנטינו פרס כי הוא מרוצה מהסגל הנוכחי, ולא זקוק לחיזוק אלא לקבל גב מחדר ההלבשה שלו.

עוד בנושא:

חלון בשיגעון: המנצחות והמפסידות של חלון ההעברות של ינואר

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. GettyImages
מרוצה ממה שיש? זידאן/GettyImages

זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. בינואר הקודם אסור היה לריאל מדריד להחתים אף שחקן בשל עונש של פיפ"א, ובזה של 2016 גם כן לא היו שינויים, מלבד החלפתו של רפא בניטס בזינדין זידאן.

למעשה, הפעם האחרונה שריאל מדריד השלימה רכש בינואר היתה לפני שלוש שנים, אז רכשה את לוקאס סילבה ב-14 מיליון יורו מקרוזיירו, אך הוא רשם תשע הופעות בלבד במועדון. פלופ נוסף שנרכש אז היה מרטין אודגור, ילד הפלא הדני שלא הצליח לעמוד בציפיות. לצידם, הבלאנקוס יכולים לזכור לטובה את ינואר 2015 בזכות מרקו אסנסיו, שנרכש ב-3.9 מיליון יורו ממאריוקה.

ב-2014 גם כן לא היו החתמות בינואר, ב-2013 נרכשו דייגו לופס וקאסמירו, ב-2012 לא היו החתמות, ב-2011 נרכש עמנואל אדבאיור, ב-2010 לא היו החתמות, ב-2009 הגיעו לסאנה דיארה, קלאס יאן הונטלאר וז'וליאן פובר וב-2008 לא היו החתמות. ב-2007, לעומת זאת, היה חלון מוצלח במיוחד, עם צירופם של מרסלו, גונסאלו היגואין ופרננדו גאגו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קאסמירו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
אחת הפגיעות היחידות בינואר. קאסמירו/רויטרס

בניגוד לריאל מדריד, ברצלונה הוציאה 160 מיליון יורו על פיליפה קוטיניו ורכשה גם את ירי מינה כמחליפו של חאבייר מסצ'ראנו; אתלטיקו מדריד צירפה את דייגו קוסטה ו-ויטולו בעלות משותפת של 100 מיליון יורו; וגם סביליה ו-ויאריאל, שדולקות בעקבות הבלאנקוס בקרוב על המקום הרביעי, התחזקו. למעשה, קבוצת הלה ליגה היחידה שלא ביצעה ולו מהלך אחד בינואר הנוכחי היא ריאל מדריד.

גם היריבות הגדולות בליגת האלופות התחזקו, וביניהן צ'לסי (אוליבייה ז'ירו, רוס בארקלי, אמרסון), טוטנהאם (לוקאס מורה), מנצ'סטר סיטי (אמריק לאפורט), ליברפול (וירג'יל ואן דייק), מנצ'סטר יונייטד (אלכסיס סאנצ'ס), באיירן מינכן (סנדרו ואגנר), ואפילו פריס סן ז'רמן, שתפגוש את ריאל בשמינית הגמר האלופות, השלימה רכש קטן (לסאנה דיארה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully