וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו התגייס לקמפיין מד"א להגברת המודעות לתרומות דם

1.2.2018 / 21:43

כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל קורא בסרטון לישראלים לתרום דם: "ביכולתנו לחולל שינוי בכך שנתרום דם. כל תרומה עשויה להציל את חייהם של שלושה חולים או פצועים וכן בטיפולים ארוכי טווח"

יח"צ - חד פעמי

כריסטיאנו רונאלדו התגייס למען הגברת המועדות לתרומות דם בישראל. כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל, בשיתוף פעולה עם מד"א ו"אבוט ישראל" קרא לציבור להצטרף ליוזמת ה-BE The 1, במסגרת קמפיין לעידוד תרומות דם בישראל.

"ביכולתנו לחולל שינוי בכך שנתרום דם. כל תרומת דם עשויה להציל את חייהם של שלוש חולים או פצועים וכן בטיפולים ארוכי טווח", אמר רונאלדו, "בשל כך, אני רואה חשיבות גדולה ונלהב לשתף פעולה עם הקמפיין של חברת אבוט ומגן דוד אדום שיעלה את המודעות לחשיבותן של תרומות דם ויעודד אנשים ברחבי העולם להפוך לתורמי דם לאורך כל חייהם ולמסייעים בהצלת חיים".

סמנכ"לית שירותי הדם של מד"א, פרופ' אילת שנער: "על מנת ששירותי הדם של מד"א, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, יוכלו לעמוד בדרישות מערכת הבריאות לשמירה על מלאי הדם הנדרש, ולהעניק לחולים ולפצועים, אזרחים וחיילים, את מנות הדם להן הם זקוקים בשגרה ובחירום, נדרשים בכל יום כאלף תורמי דם. כדי להבטיח את איכות ובטיחות מנות הדם, ישנה חשיבות רבה לכך שתורמי הדם יהיו מתנדבים. אני פונה לציבור להצטרף למשימת הצלת חיים, להגיע לעמדות ההתרמה של שירותי הדם של מד"א, ולתרום דם במהלך כל ימות השנה. מנת דם אחת יכולה להציל את חייהם של שלושה בני אדם".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "התגייסותו של כריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בעולם, למען העלאת המודעות לחשיבות תרומת הדם מדגישה את אופיו האנושי ואת דאגתו הכנה לזולת. שירותי הדם של מגן דוד אדום, בדומה לכריסטיאנו רונאלדו, הם סמל לאיכות, שאיפה להישגים ומקצוענות ללא פשרות. בשנים האחרונות אנו פועלים בצורה אינטנסיבית להגדלת היקף תרומות הדם, לרבות מציאת פתרונות חדשניים המאפשרים קבלת תרומה מאוכלוסיות שבעבר היו מנועות מלתרום. אני מצטרף לקריאתו של רונאלדו ומזמין כל אחת ואחד מכם להיות מספר 1, לקחת חלק בהצלת חיים ולהפוך לתורמי דם קבועים במגן דוד אדום".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו בקמפיין תרומת דם. מד"א,
רוצים לתרום דם? סיייייייייי/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully