וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהוראת פלורנטינו פרס: ראמוס הזמין את רונאלדו ל"ארוחת הרגעה"

על רקע המתיחות בין ראשי ריאל לכוכב הפורטוגלי, הנשיא דרש מהקפטן לערוך לו ערב עידוד עם מרסלו ומודריץ', "כדי לגרום לו להרגיש שוב כמו הנכס הכי חשוב של המועדון". ניימאר מתקרב?

כריסטיאנו רונאלדו לא ישחק הערב (רביעי, 22:30, ספורט 4) בגומלין רבע גמר הגביע הספרדי מול לגאנס בשל הפציעה המתוקשרת שספג במשחק הליגה האחרון של ריאל מדריד. בכל מקרה, כוכב הבלאנקוס יהיה מוכן ומזומן למשחק הליגה מול ולנסיה.

במקביל, ריאל מנסה לקבל תשובות בנוגע לעתידו של כריסטיאנו רונאלדו. ב"מארקה" דיווחו הבוקר כי פלורנטינו פרס, שיחסיו עם הכוכב מלאים בעליות ומורדות לאחרונה, מבין את חשיבותו של הפורטוגלי למועדון, ומנסה לעשות הכל על מנת להשאירו.

עוד בנושא

ברשת מסתלבטים על כריסטיאנו רונאלדו אחרי הפציעה והטלפון
העברות בעולם: ריאל בעקבות טיבו קורטואה, ומה עם ברצלונה?
סביליה בחצי גמר הגביע הספרדי אחרי 1:3 ביתי על אתלטיקו מדריד

סרחיו ראמוס מחבק את כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
טפיחה קטנה על האגו תסדר הכל? ראמוס עם רונאלדו/AP

הצעד הראשון שלו: שיחה עם הקפטן סרחיו ראמוס - עוד אחד שיחסיו עם רונאלדו ידעו ימים יפים יותר - במטרה להגיע ללבו של רונאלדו. על פי הדיווח, הנשיא דרש מראמוס לקבוע ארוחה עם בני משפחתו של רונאלדו "כדי להרגיע את הרוחות" וכדי "לגרום לו להרגיש שוב שהוא הנכס הכי חשוב בריאל". ואכן, הקפטן עשה כדבריו והגיע לארוחת ערב בביתו של רונאלדו עם לוקה מודריץ' ומרסלו.

עוד בריאל מדריד: בעיתון הצרפתי 'ל'אקיפ' דווח הבוקר כי ניימאר סובל בצרפת ולא אוהב את הליגה המקומית, ולכן מעוניין לחזור לספרד. ריאל, כמובן, היא המועמדת העיקרית לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully