וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: סביליה בחצי הגמר אחרי 1:3 ביתי על אתלטיקו מדריד

אסקודרו כבש כבר אחרי 24 שניות את השער הכי מהיר שאתלטי ספגה אי פעם תחת סימאונה. גריזמן (13) איזן עם גולאסו, אך באנגה (47) כבש בפנדל וסראביה (79) השלים 2:5 לאנדלוסים בסיכום

שחקני סביליה חוגגים. רויטרס
העולה הראשונה. סביליה צוהלת/רויטרס

סביליה הפכה הערב (שלישי) לקבוצה הראשונה שמעפילה לחצי גמר גביע המלך אחרי שגברה 1:3 בבית על אתלטיקו מדריד והשלימה 2:5 בסיכום שני המשחקים. הקבוצה של דייגו סימאונה קיוותה להשיג שער מהיר כדי לאותת על קאמבק מההפסד במפגש הראשון, אך נאלצה להוציא כדור מהרשת כבר אחרי 24 שניות, כאשר פבלו סראביה הרים מימין וסרחיו אסקודרו בעט פנימה. זה היה השער הכי מהיר שאתלטיקו ספגה תחת סימאונה אי פעם, בכל המסגרות. האורחים לא אמרו נואש וחזרו עם גולאסו של אנטואן גריזמן (13), אחרי שקווין גמיירו הוריד לו בחזה, והצרפתי שלח וולה נפלא מ-25 מטר לרשת של סרחיו ריקו. השער שסגר את הסיפור הגיע בדקה ה-47, אז סאול הכשיל ברחבה את חואקין קוראה ואיפשר לאבר באנגה לכבוש מהנקודה הלבנה. לבסוף, סראביה (79) קיבל כדור עומק מפרנקו ואסקס וחתם את התוצאה.

אתלטי התקשתה להסתדר בלי דייגו קוסטה הפצוע ולא הצליחה לרשום ניצחון ראשון אי פעם על האנדלוסים בחוץ, במסגרת הגביע (שבעה הפסדים, פעמיים תיקו). סביליה חוזרת למעמד ארבע האחרונות במפעל אחרי היעדרות של עונה אחת, ותנסה לחזור לגמר לראשונה מאז 2016 (אז הפסידה לברצלונה) ואולי לזכות בגביע בפעם השישית בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully