וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "השחקנים היו זקוקים למשחק כזה". ברשת מסתלבטים על כריסטיאנו רונאלדו

מאמן ריאל מדריד נשם לרווחה אחרי ה-1:7 המוחץ על דפורטיבו לה קורוניה: "ראינו מה קורה כשאנחנו מנצלים את ההזדמנויות שלנו". הפורטוגלי דימם מראשו ובדק בטלפון של הרופא איך הוא נראה

one

ריאל מדריד סוף סוף חזרה לעצמה הערב (ראשון), כשהביסה בברנבאו 1:7 את דפורטיבו לה קורוניה. גארת' בייל חגג צמד נהדר (42, 58), כריסטיאנו רונאלדו הוסיף צמד משלו (78, 84) וצמד היה גם לנאצ'ו (32, 88). גם לוקה מודריץ' התכבד בכיבוש (68), ועזר למחוק את שער היתרון המוקדם של אדריאן (23) על מנת לשוב למקום הרביעי.

"השחקנים היו זקוקים למשחק שכזה", אמר זינדין זידאן במסיבת העיתונאים. "אני לא יודע אם הקבוצה ממש השתנתה, התוצאה היא גדולה וזה השינוי. שיחקנו טוב נגד ויאריאל וגם היום, אפילו בפיגור 1:0. אני מרוצה. היום ראינו מה קורה כשאנחנו מנצלים את ההזדמנויות שלנו".

על המעבר לשיטה של 4:3:3 אמר זיזו: "כמו תמיד, אנחנו יכולים לשחק בכל מיני שיטות. היום זה מה שעשינו וזה עבד. החלפנו מערכים פעמים רבות העונה, אבל הדבר הכי חשוב זה הגישה שלנו. אני לא יודע כמה זמן עבר מאז שהבקענו כל כך הרבה בברנבאו, אני שמח עבור כולם, גם עבור בייל, כי עכשיו הוא אמור לשחק באופן קבוע יותר ולהיכנס לקצב".


עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד הביסה 1:7 את דפורטיבו לה קורוניה

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
סוף סוף. זידאן/רויטרס

בסיום המשחק, לא מעט מהעיסוק ברשת היה סביב הפציעה של כריסטיאנו רונאלדו, שנפגע ודימם מראשו לאחר היתקלות עם פביאן שאר. לאחר שנבדק על ידי הצוות הרפואי של ריאל מדריד, שאל הפורטוגלי את הטלפון הסלולרי של הרופא, ובדק מקרוב את הנזק. כשסיים, ירד CR7 לחדר ההלבשה, על מנת לקבל "שניים-שלושה תפרים" מעל עינו השמאלית, כך לפי זידאן.

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד הביסה 1:7 את דפורטיבו לה קורוניה

לכתבה המלאה

ככה נראית הפציעה של רונאלדו, על פי האתר הרשמי של ריאל מדריד

הפציעה של כריסטיאנו רונאלדו, מתוך האתר של ריאל מדריד. אתר רשמי
הפציעה של כריסטיאנו רונאלדו, מתוך האתר של ריאל מדריד/אתר רשמי

וןעכשיו, תנו לרשת להסתלבט עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully