וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.1: צ'לסי סיכמה על רכישתו של אדין דז'קו

הבלוז ישלמו 60 מיליון יורו עבור החלוץ שיגיע יחד עם המגן אמרסון פאלמיירי. בספרד טוענים שוב כי ברצלונה מעוניינת לצרף את איניגו מרטינס. ריאל מדריד רוצה את קורטואה, אקס מכבי מצא קבוצה

אתר רשמי

העברות

* איגנסיו פידלף, אחד הזרים שאוהדי מכבי תל אביב מנסים לשכוח שהגיעו לכאן, הפך לארגנטינאי הראשון בליגה האיסלנדית כשחתם בשורות IBV.

* ניקו אלבדי, בלמה השוויצרי של בורוסיה מנשנגלדבאך, האריך את חוזהו במועדון עד 2021.

* מאמן ברנלי, שון דייץ', חתם על חוזה חדש עד 2022. המאמן בן ה-46 הגיע לקבוצה ב-2012, ומאז העלה אותה פעמיים לפרמיירליג והוביל אותה העונה לפתיחת נפלאה, שסידרה לה מקום בחצי העליון של הטבלה.

*מאמן נבחרת אירלנד מרטין אוניל זכה לעוד קדנציה והאריך את חוזהו עד שנת 2020.

* ליל האריכה את חוזהו של השוער מייק מניאן עד 2022.

* הקיצוני הדני בן ה-19 יאקוב ברון לארסן הושאל מבורוסיה דורטמונד לשטוטגרט עד תום העונה.

* קנדי הברזילאי הושאל מצ'לסי לניוקאסל עד תום העונה. עבור המגן/קיצוני בן ה-21 זו השאלה שנייה מצ'לסי אחרי שב-2016 שיחק בווטפורד.

פרד, שחקן שחטאר דונייצק. GettyImages
קרוב לחתימה בסיטי. פרד/GettyImages

שמועות

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי נאבקות על רכישתו של ז'אן מישל סרי, קשרה האחורי של ניס שהיה מחוזר גם על ידי ברצלונה בקיץ. סעיף השחרור של השחקן עומד על 35 מיליון ליש"ט.

* דיווח ב"לאקיפ": ניימאר כבר החליט לעזוב את פריס סן ז'רמן בקיץ והוא מוכן להתפשר במשכורת שלו כדי להצטרף לריאל מדריד.

* ג'אנלוקה די מארציו מדווח: צ'לסי סיכמה עם רומא על רכישתם של אדין דז'קו ואמרסון פאלמיירי תמורת 50 מיליון יורו + בונוסים של 10 מיליון יורו. כעת הבלוז צריכים להגיע לסיכום עם השחקן עצמו על תנאי חוזהו.

*בבריטניה טוענים כי מנצ'סטר סיטי מעוניינת לצרף לשורותיה את מגן אתלטיק בילבאו אמריק לאפורט. במקביל העסקה לצירופו של כוכב שחטאר דונייצק פרד קרובה לסיכום.

*בממלכה מדווחים כי לאחר השלמת עסקת סאנצ'ס - מחיטריאו ארסן ונגר מעוניין לצרף מיידית את בלם ווסט ברומיץ' ג'וני אוונס.

*ב"דון באלון" טוענים שוב כי מאמן ברצלונה ואלוורדה מעוניין לצרף את בלם ריאל סוסיאדד איניגו מרטינס בן ה-26. זאת מתוך מחשבה שהשחקן יהפוך למנהיג ההגנה לאחר פרישתו של ג'רארד פיקה המצוי על פי העיתון ביישורת האחרונה של הקריירה שלו.

*ב"דון באלון" טוענים עוד כי אחרי שלא הצליחה להחתים את קפה מאתלטיק בילבאו, ריאל מדריד בוחנת את צירופו של טיבו קורטואה מצ'לסי.

* נבן סובוטיץ', הבלם הסרבי של בורוסיה דורטמונד, עובר בדיקות רפואיות בסנט אטיין, ולאחריהן יחתום על חוזה לשנתיים וחצי. יעבור אל הקבוצה הצרפתית ללא תמורה.

האזינו לפרק החדש של 'הפודיום': קואץ' שכטר, ג'ורדי מקום 1, עסקת ממן-ורמוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully