וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

33 מעלות מתחת לאפס: הפועל חולון מתארחת בקרסנויארסק

23.1.2018 / 15:42

הקבוצה של דן שמיר יכולה להתקרב להבטחת מקומה בשמינית גמר היורופקאפ, כשתתארח אצל ייניסיי ברביעי (14:30, ספורט 5). ג'ו אלכסנדר הפצוע נשאר בארץ

one

העונה האירופית של הפועל חולון תימשך מחר (רביעי) כשהסגולים יתארחו בקרסנויארסק אצל ייניסיי המקומית (14:30, שידור ישיר בספורט 5) במסגרת המחזור ה-12 של ליגת האלופות של פיב"א.

הקבוצה של דן שמיר מדורגת במקום השישי בבית, מקום שמוביל בתום שלב הבתים לשמינית גמר היורופקאפ, ואם תנצח ברוסיה והערב יובנטוס הליטאית תפסיד באיטליה, היא תהיה די בטוחה בהמשך דרכה. ייניסיי במקום האחרון בבית, אך ניצחון שלה ביותר מ-6 נקודות הפרש על חולון יכניס אותה חזק למאבק.

חולון יצאה אתמול לפנות בוקר לקרסניורסק וביחד עם עצירת ביניים במוסקבה רשמה מסע ארוך מאוד שנגמר במינוס 33 בעיר הרוסית בשעות הבוקר המוקדמות. מי שלא יצא עם הקבוצה לרוסיה הוא ג'ו אלכסנדר, שנעדר גם ממשחק הליגה נגד בני הרצליה, אך צפוי להמשיך בטיפולים בארץ ולעמוד לרשותו של דן שמיר במשחק הליגה החשוב נגד גלבוע/גליל ביום ראשון.

עוד בנושא
מכבי תל אביב זועמת על איתי שגב, תדרוש ממנו פיצוי על שחרורו
עופר רחימי: "ההנהלה צריכה להחליט על השינויים שהיא רוצה לעשות"
נס ציונה ניצחה 71:74 את מכבי חיפה, עירוני נהריה הביסה 61:88 את הפועל אילת

שחקני הפועל חולון ברוסיה. באדיבות הפועל חולון,
שחקני חולון בקור הרוסי/באדיבות הפועל חולון

את הקבוצה הרוסית מובילים שלושה שחקנים אמריקאים - הגארד זביאן דאוודוול, אנתוני היליארד וסולימן בריימו. לקבוצה הצטרף לאחרונה אקס ליגת העל מארק ליונס, אך מאחר ושיחק כבר העונה במפעל במדי קבוצה אחרת, לא יכול להשתתף במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully